Domů  /  Zadávací řízení  /  FEL Tonery 05/2017

Výpis systémových zpráv

FEL Tonery 05/2017

Systémové číslo: T002/17/V00052558
Zadavatel: České vysoké učení...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Thein Systems a.s. 27675645 Ne 65 115,00 78 789,15 10.05.2017 12:13:49
Jan Heran 46792635 Ano 61 020,00 73 834,20 22.05.2017 10:44:26
AMON System s.r.o. 26499622 Ne 60 460,00 73 156,60 19.05.2017 10:57:43
PREMO s.r.o. 26251531 Ano 59 765,00 72 315,65 10.05.2017 12:17:35
Spolek Trend vozíčkářů Olomouc 61984680 Ne 51 036,50 61 754,09 22.05.2017 09:42:18
1 2
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Spolek Trend vozíčkářů Olomouc 61984680
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší cena
Datum uzavření smlouvy 24.05.2017
Celková smluvní cena bez DPH 51 036,44
Celková smluvní cena s DPH 61 754,09
Sazba DPH v % 21,00
DPH 10 717,65
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem poptávky je dodávka nových originálních a kompatibilních tonerů a válců do tiskáren a kopírek


Položky předmětu:
- Název: Toner
- Kód z číselníku NIPEZ: 30125100-2 - Zásobníky tonerů
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30125100-2 - Zásobníky tonerů
- Popis: Set tonerů, který je specifikován v přiloženém Excel-souboru. Prosím - vyplňte jen žlutý sloupec s jednotkovými cenami bez DPH a doplněnou tabulku přidejte ke své nabídce jako přílohu. Součtovou cenu pak přeneste do GEMINu jako nabídkovou cenu.

* v nabídce musí být jasně identifikované nabízené zboží tak, aby bylo možno ověřit požadované parametry (možno realizovat např. katalogovým listem, ale tato forma není striktně vyžadována)
* zboží musí být nové (ne starší 24měsíců) a v originálním obalu
* záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží není-li ve specifikaci uvedena delší požadovaná záruční doba
* nabídková cena je konečná a zahrnuje i cenu dopravy případně další přidružené platby (např. recyklační poplatky apod.)
* dodání předmětu plnění do 14 dnů ode dne obdržení písemné objednávky
* zálohy zadavatel neposkytuje
* platba bankovním převodem
* Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
* splatnost faktury daňového dokladu 30 dnů
* faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele
* dodavatel se zavazuje odvést DPH z této zakázky dle platných zákonů
* dodavatel souhlasí s uveřejnění objednávky resp. kupní smlouvy v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., včetně metadat k ní se vážících
* zadavatel si vyhrazuje právo bez udání důvodu výběrové řízení zrušit
* zadavatel si vyhazuje právo vyřadit z dodávky ty položky, jejichž cena by byla výrazně vyšší než cena obvyklá
* místo převzetí záruční opravy je v místě dodání
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: set


Místo plnění veřejné zakázky Technická 2, Praha 6
Ulice: Technická 2
Obec: 166 27 Praha 6
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 24.05.2017
Předpokládaná doba plnění do 24.06.2017
Smlouva Objednávka

metodická nápověda

Kontextová navigace