Domů  /  Zadávací řízení  /  Smlouva na servis a opravy A3…

Výpis systémových zpráv

Smlouva na servis a opravy A3 kopírek RICOH pro rok 2017-2018

Systémové číslo: T002/17/V00052464
Zadavatel: Ministerstvo zahraničních věcí

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ACTEC spol. s r.o. 26197588 Ano 418 890,00 506 856,90 16.05.2017 18:23:34
OFFICE-CENTRUM s.r.o. 27143562 Ano 397 600,00 481 096,00 16.05.2017 07:31:11
RICOH Czech Republic s.r.o. 48117820 Ano 383 201,00 463 673,21 17.05.2017 08:05:11
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva RICOH Czech Republic s.r.o. 48117820
Datum uzavření smlouvy 28.06.2017
Celková smluvní cena bez DPH 383 201,00
Celková smluvní cena s DPH 463 673,21
Sazba DPH v % 21,00
DPH 80 472,21
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Smlouva na servis a opravy A3 kopírek RICOH pro období - od červen 2017 do konce roku 2018.


Položky předmětu:
- Název: 50313000-2
- Kód z číselníku NIPEZ: 50313000-2 - Opravy a údržba reprografické techniky
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 50313000-2 - Opravy a údržba reprografické techniky
- Popis: Servis kopírovacích strojů RICOH - viz příloha

Zadavatel si výslovně vyhrazuje právo uveřejněné podmínky výběrového řízení změnit, nebo toto výběrové řízení zrušit.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:


Místo plnění veřejné zakázky Loretánské náměstí 5/101, Praha
Ulice: Loretánské náměstí 5/101
Obec: 118 00 Praha
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 28.06.2017
Předpokládaná doba plnění do 31.12.2018
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace