Domů  /  Zadávací řízení  /  Kancelářské potřeby

Výpis systémových zpráv

Kancelářské potřeby

Systémové číslo: T002/17/V00052428
Zadavatel: Vězeňská služba České...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
STILUS TRADE spol. s r.o. 25688677 Ano 54 334,80 65 745,11 15.05.2017 14:34:40
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva STILUS TRADE spol. s r.o. 25688677
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Splnil zadání VZ za obvyklou cenu.
Datum uzavření smlouvy 16.05.2017
Celková smluvní cena bez DPH 54 334,80
Celková smluvní cena s DPH 65 745,11
Sazba DPH v % 21,00
DPH 11 410,31
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Kancelářské potřeby


Položky předmětu:
- Název: Kancelářské potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: 11 - Kancelářské potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30190000-7 - Různé kancelářské zařízení a potřeby
- Popis: Specifikace a množství poptávaného zboží je obsaženo v příloze Poptávkový list kancelářské potřeby 4.5.2017
Podaná nabídka musí být kompletní, to znamená že je nutné nabídnout všechny poptávané položky.
V případě nejasností ohledně poptávaného materiálu použijte kontakt na :
p. Turek 220 184 261
Neúplná nabídka bude vyřazena z hodnocení VZ.
Nebude akceptováno dodávání zboží po částech a jinými firmami než je vítěz Veřejné zakázky!
Obchodní podmínky: platba fakturou převodem finančních prostředků po dodání zboží na místo plnění se splatností 30 dnů. Cena dopravy na místo plnění musí být obsažena v nabídce. Požadujeme záruku na jakost zboží v délce 24měsíců od doby dodání zboží.
Dodání zboží do šesti pracovních dnů od obdržení objednávky mailem anebo prostřednictvím el. tržiště Gemin.
Nedodání zboží ve stanovené lhůtě bude hodnoceno jako neposkytnutí součinnosti při plnění VZ a bude osloven k dodání zboží další uchazeč v pořadí.
Možnost osobního dodání zboží (po předchozím oznámení den předem) je v pracovních dnech od cca 7:10 – 10:00 a poté od 11:30 – 14:00. Jinak nelze, věznice má přeci jen poněkud jiný režim než je běžné jinde.
Vjezd do věznice má maximální výšku 3,8m a tak je nutné aby automobil který bude dopravovat zboží měl nižší celkovou výšku!!!



Dodání zboží, dle zadání VZ, je nutné realizovat do pěti pracovních dnů od obdržení objednávky mailem anebo prostřednictvím el. tržiště Gemin,.
Upozorňuji že při vystavování faktury je nutné uvedení všech údajů o odběrateli tak jak jsou uvedeny na objednávce.
Takže zvlášť musí být uvedeno sídlo odběratele (Odběratel) a na jiném místě faktury konečný příjemce (Místo plnění).
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:


Místo plnění veřejné zakázky Staré náměstí 3/12, Praha 6
Ulice: Staré náměstí 3/12
Obec: 16102 Praha 6
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Dodání zboží, dle zadání VZ, je nutné realizovat do šesti pracovních dnů (do 24.5.2017 včetně) od obdržení objednávky mailem anebo prostřednictvím el. tržiště Gemin,.
Smlouva Objednávka

metodická nápověda

Kontextová navigace