Domů  /  Zadávací řízení  /  SUZ, Revize elektrických…

Výpis systémových zpráv

SUZ, Revize elektrických zařízení, 4/2017

Systémové číslo: T002/17/V00052056
Zadavatel: České vysoké učení...

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
VV TOP s.r.o. 49977202 Ne 18 505,00 22 391,05 26.04.2017 11:56:18
Zdeněk Keller 18491715 Ne 26,00 31,46 03.05.2017 13:57:45
Michal Janků 74016326 Ne 16 020,00 19 384,20 03.05.2017 19:14:47
Pavel Hron 68541171 Ne 19,68 19,68 02.05.2017 19:20:26
David RIEDICH s.r.o. 28655371 Ne 35,00 42,35 26.04.2017 10:15:23
1 2
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Michal Janků 74016326
Datum uzavření smlouvy 26.05.2017
Celková smluvní cena bez DPH 16 020,00
Celková smluvní cena s DPH 19 384,20
Sazba DPH v % 21,00
DPH 3 364,20
Měna koruna česká
Jednotková cena položek
Revizní služby
bez DPH 16 020,00
s DPH 19 384,20
sazba DPH v % 21,00
DPH 3 364,20
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem popotávky jsou elektro-revizní služby


Položky předmětu:
- Název: Revizní služby
- Kód z číselníku NIPEZ: 50710000-5 - Opravy a údržba elektrického a mechanického vybavení budov
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 50710000-5 - Opravy a údržba elektrických a mechanických domovních instalací
- Popis: Předmětem poptávky je zajištění elektrorevizí elektrospotřebičů dle ČSN331500, ČSN331600 a ČSN341390 v areálu kolejí Podolí v rozsahu daném přílohou č.1. Požadovaný termín elektrorevizí - květen 2017. Požadujeme vytvoření revizní zprávy. Odstranění závad není předmětem této poptávky.

* nabídková cena je konečná a zahrnuje i cenu dopravy případně další přidružené platby (např. recyklační poplatky apod.)
* zálohy zadavatel neposkytuje
* platba bankovním převodem
* Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
* splatnost faktury daňového dokladu 30 dnů
* faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele
* dodavatel se zavazuje odvést DPH z této zakázky dle platných zákonů
* dodavatel souhlasí s uveřejnění objednávky resp. kupní smlouvy v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., včetně metadat k ní se vážících
* zadavatel si vyhrazuje právo bez udání důvodu výběrové řízení zrušit


- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: skupina činností


Místo plnění veřejné zakázky Na Lysině 12, Praha 4
Ulice: Na Lysině 12
Obec: 14000 Praha 4
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění do 14 dnů od doručení objednávky
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace