Domů  /  Zadávací řízení  /  SUZ, přeprava nábytku, 5/2017

Výpis systémových zpráv

SUZ, přeprava nábytku, 5/2017

Systémové číslo: T002/17/V00052048
Zadavatel: České vysoké učení...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
STĚHOVÁNÍ Praha, spol. s r.o. 26847132 Ano 48 900,00 59 169,00 15.05.2017 11:59:42
HrubyMOVING s.r.o. 26488477 Ano 57 700,00 69 817,00 03.05.2017 09:11:48
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva STĚHOVÁNÍ Praha, spol. s r.o. 26847132
Datum uzavření smlouvy 26.06.2017
Celková smluvní cena bez DPH 48 900,00
Celková smluvní cena s DPH 59 169,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 10 269,00
Měna koruna česká
Jednotková cena položek
Přeprava nábytku
bez DPH 48 900,00
s DPH 59 169,00
sazba DPH v % 21,00
DPH 10 269,00
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem poptávky je jednorázová doprava použitého nábytku z Českých Budějovic do Prahy


Položky předmětu:
- Název: Přeprava nábytku
- Kód z číselníku NIPEZ: 60000000-8 - Přepravní služby (mimo přepravu odpadů)
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 60000000-8 - Přepravní služby (mimo přepravu odpadů)
- Popis: Předmětem poptávky je přeprava staršího nábytku z Českých Budějovic, Studentská ul. č.15 do Prahy. Přepravovány budou malé knihovny s rozměry 1,35x0,6x0,26 m (250ks), poličky s rozměry 1x0,36x0,24 m (50ks) a desky za postele s rozměry 2x0,5 m (175ks). Na výchozím míste je nábytek složen ve dvou skladech (vzdálené cca 300m od sebe, adresa je stejná) v přízemí budov. Cílovým místem je kolej Orlík (Terronská 6, Praha 6 - všechny desky za poslete), kolej Bubeneč (Terronská 28, Praha 6 - 50 knihoven a 50 poliček) a koleje Strahov (Vaníčkova 7, Praha 6 - 200 knihoven). Na cílových místech bude nábytem složen do skladů v přízemí resp. v sutérénu budovy. Objem stěhovaného nábytku by měl být cca 60-62m3.
--- Naložení/složení nábytku je součástí cenové nabídky. --- Předpokládaný termín stěhování: mezi 1.7. a 15.7.2017. Není vyžadován převoz jediným autem - připouští se převoz max. 4 auty v max. dvou různých dnech.

Obecné podmínky pro celou zakázku:
* nabídková cena je konečná a zahrnuje i všechny přidružené platby
* zálohy zadavatel neposkytuje
* platba bankovním převodem
* Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
* splatnost faktury daňového dokladu 30 dnů
* faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele
* dodavatel se zavazuje odvést DPH z této zakázky dle platných zákonů
* dodavatel souhlasí s uveřejnění objednávky resp. kupní smlouvy v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., včetně metadat k ní se vážících
* zadavatel si vyhrazuje právo bez udání důvodu výběrové řízení zrušit

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: set


Místo plnění veřejné zakázky Vaníčkova 7, Praha 6
Ulice: Vaníčkova 7
Obec: 160 17 Praha 6
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění dle požadavku na objednávce
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace