Domů  /  Zadávací řízení  /  FEL Tonery 04b/2017

Výpis systémových zpráv

FEL Tonery 04b/2017

Systémové číslo: T002/17/V00052004
Zadavatel: České vysoké učení...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Thein Systems a.s. 27675645 Ano 40 784,00 49 348,64 26.04.2017 12:21:53
KAST, spol. s r.o. 45307741 Ne 35 470,00 42 918,70 02.05.2017 12:16:10
AMON System s.r.o. 26499622 Ano 39 660,00 47 988,60 28.04.2017 14:01:35
PREMO s.r.o. 26251531 Ano 40 630,00 49 162,30 24.04.2017 15:57:09
TONERA spol. s r.o. 45314896 Ano 38 788,00 46 933,48 02.05.2017 14:04:54
1 2
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva KAST, spol. s r.o. 45307741
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší cena
Datum uzavření smlouvy 04.05.2017
Celková smluvní cena bez DPH 35 470,00
Celková smluvní cena s DPH 42 918,70
Sazba DPH v % 21,00
DPH 7 448,70
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem poptávky je dodávka nových originálních a kompatibilních tonerů a válců do tiskáren a kopírek


Položky předmětu:
- Název: Toner
- Kód z číselníku NIPEZ: 30125100-2 - Zásobníky tonerů
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30125100-2 - Zásobníky tonerů
- Popis: Set tonerů, který je specifikován v přiloženém Excel-souboru. Prosím - vyplňte jen žlutý sloupec s jednotkovými cenami bez DPH a doplněnou tabulku přidejte ke své nabídce jako přílohu. Součtovou cenu pak přeneste do GEMINu jako nabídkovou cenu.

* v nabídce musí být jasně identifikované nabízené zboží tak, aby bylo možno ověřit požadované parametry (možno realizovat např. katalogovým listem, ale tato forma není striktně vyžadována)
* zboží musí být nové (ne starší 24měsíců) a v originálním obalu
* záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží není-li ve specifikaci uvedena delší požadovaná záruční doba
* nabídková cena je konečná a zahrnuje i cenu dopravy případně další přidružené platby (např. recyklační poplatky apod.)
* dodání předmětu plnění do 14 dnů ode dne obdržení písemné objednávky
* zálohy zadavatel neposkytuje
* platba bankovním převodem
* Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
* splatnost faktury daňového dokladu 30 dnů
* faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele
* dodavatel se zavazuje odvést DPH z této zakázky dle platných zákonů
* dodavatel souhlasí s uveřejnění objednávky resp. kupní smlouvy v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., včetně metadat k ní se vážících
* zadavatel si vyhrazuje právo bez udání důvodu výběrové řízení zrušit
* zadavatel si vyhazuje právo vyřadit z dodávky ty položky, jejichž cena by byla výrazně vyšší než cena obvyklá
* místo převzetí záruční opravy je v místě dodání
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: set


Místo plnění veřejné zakázky Technická 2, Praha 6
Ulice: Technická 2
Obec: 166 27 Praha 6
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 04.05.2017
Předpokládaná doba plnění do 03.07.2017
Smlouva Objednávka

metodická nápověda

Kontextová navigace