Domů  /  Zadávací řízení  /  Kancelářské potřeby

Výpis systémových zpráv

Kancelářské potřeby

Systémové číslo: T002/17/V00051987
Zadavatel: Úřad práce ČR

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
BÜROPROFI s.r.o. 62502034 Ano 175 268,00 212 074,28 05.05.2017 10:33:27
KODEX, a.s. 25634381 Ano 228 961,30 277 043,17 02.05.2017 15:17:50
STILUS TRADE spol. s r.o. 25688677 Ano 193 161,94 233 725,94 05.05.2017 09:14:20
IVJ - export/import, spol.... 16367481 Ano 188 395,93 227 959,07 27.04.2017 14:29:52
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva BÜROPROFI s.r.o. 62502034
Datum uzavření smlouvy 11.05.2017
Celková smluvní cena bez DPH 175 268,00
Celková smluvní cena s DPH 212 074,28
Sazba DPH v % 21,00
DPH 36 806,28
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Nákup kancelářských potřeb dle přílohy, cenu uveďte včetně DPH a dopravy na místo určení dle přílohy.


Položky předmětu:
- Název: Kancelářské potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: 30190000-7 - Různé kancelářské zařízení a potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30190000-7 - Různé kancelářské zařízení a potřeby
- Popis: Kancelářské potřeby dle přiložené tabulky, dovoz na místo určení dle tabulky. Součástí nabídky je podepsaná smlouva ve formátu PDF a nepodepsaná smlouva ve formátu WORD.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: soubor
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 157 000,00


Místo plnění veřejné zakázky nám. T.G.Masaryka 145, Příbram
Ulice: nám. T.G.Masaryka 145
Obec: 26101 Příbram
Stát: Česká republika - CZE
Region: Středočeský kraj (CZ020)
Předpokládaná doba plnění od 11.05.2017
Předpokládaná doba plnění do 12.06.2017
Smlouva Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace