Domů  /  Zadávací řízení  /  FEL IT díly, 04c / 2017

Výpis systémových zpráv

FEL IT díly, 04c / 2017

Systémové číslo: T002/17/V00051567
Zadavatel: České vysoké učení...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ComArr, spol. s r.o. 15050084 Ne 36 380,00 44 019,80 18.04.2017 09:05:13
Thein Systems a.s. 27675645 Ne 36 679,00 44 381,59 12.04.2017 09:17:56
Jan Heran 46792635 Ano 35 400,00 42 834,00 19.04.2017 08:25:07
Netfox s.r.o. 27574032 Ano 36 329,00 43 958,09 19.04.2017 01:24:55
IT assistance s.r.o. 26473054 Ano 37 304,00 45 137,84 13.04.2017 15:59:37
1 2
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Jan Heran 46792635
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší cena
Datum uzavření smlouvy 19.04.2017
Celková smluvní cena bez DPH 35 400,00
Celková smluvní cena s DPH 42 834,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 7 434,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem zakázky je dodávka IT dílů


Položky předmětu:
- Název: Set IT dílů
- Kód z číselníku NIPEZ: 30237100-0 - Součásti počítačů
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30237100-0 - Součásti počítačů
- Popis: Set IT dílů, který je specifikován v přiloženém PDF-souboru. V přiloženém Excel-souboru prosím vyplňte pouze žlutý sloupec s jednotkovými cenami bez DPH a doplněnou tabulku přidejte ke své nabídce jako přílohu. Součtovou cenu pak přeneste do GEMINu jako nabídkovou cenu.
!!! v nabídce musí být jasně identifikované nabízené zboží tak, aby bylo možno ověřit požadované parametry (možno realizovat např. katalogovým listem, veřejně dostupným p/n výrobce, odkazem na webové stránky apod.)
--- Obecné podmínky dodávky:
* nabídková cena je konečná a zahrnuje i cenu dopravy případně další přidružené platby (např. recyklační poplatky apod.)
* dodání předmětu plnění do 14 dnů ode dne obdržení písemné objednávky
* zboží musí být nové a v originálním obalu
* záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží není-li ve specifikaci uvedena delší požadovaná záruční doba
* zálohy zadavatel neposkytuje
* platba bankovním převodem
* Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
* splatnost faktury daňového dokladu 30 dnů
* faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele
* dodavatel se zavazuje odvést DPH z této zakázky dle platných zákonů
* dodavatel souhlasí s uveřejnění objednávky resp. kupní smlouvy v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., včetně metadat k ní se vážících
* zadavatel si vyhrazuje právo bez udání důvodu výběrové řízení zrušit
* zadavatel si vyhazuje právo vyřadit položky, jejichž cena by byla výrazně vyšší než cena obvyklá
* místo převzetí záruční opravy je v místě dodání

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: set


Místo plnění veřejné zakázky Karlovo náměstí 13, Praha 2
Ulice: Karlovo náměstí 13
Obec: 120 00 Praha 2
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 19.04.2017
Předpokládaná doba plnění do 16.05.2017
Smlouva Objednávka

metodická nápověda

Kontextová navigace