Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodání elektromateriálu pro…

Výpis systémových zpráv

Dodání elektromateriálu pro sklad OSNM Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy

Systémové číslo: T002/17/V00051551
Zadavatel: Krajské ředitelství policie...
VZ: Uzamčena
Evidenční čísla zadavatele: KRPA-123873/ČJ-2017-0000VZ-V

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ElPe CZ, s.r.o. 27139743 Ne 378 174,00 457 590,54 10.04.2017 10:39:39
ELSTORE CZ s.r.o. 28782046 Ano 348 467,36 421 645,51 18.04.2017 21:17:34
ELCO - ELEKTRO, s.r.o. 47538384 Ne 405 210,90 490 305,19 06.04.2017 15:07:53
JMK elektro, s.r.o. 26224216 Ne 565 490,00 684 242,90 19.04.2017 07:30:47
METRODIS s.r.o. 25269844 Ne 324 234,86 392 324,18 18.04.2017 13:11:53
1 2
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva ELSTORE CZ s.r.o. 28782046
Datum uzavření smlouvy 04.05.2017
Celková smluvní cena bez DPH 348 467,36
Celková smluvní cena s DPH 421 645,51
Sazba DPH v % 21,00
DPH 73 178,15
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Nákup elektromateriálu pro potřebu elektrodílny k provádění oprav a údržby v objektech KŘP hl. m. Prahy


Položky předmětu:
- Název: Dodání elektromateriálu pro sklad OSNM Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy
- Kód z číselníku NIPEZ: 31500000-1 - Elektrické zdroje světla a svítidla
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 31500000-1 - Elektrické zdroje světla a svítidla
- Popis: Popis předmětu plnění:
Elektromateriál pro potřebu elektrodílny k provádění oprav a údržby v objektech KŘP hl. m. Prahy (specifikace a počet kusů poptávaného materiálu jsou uvedeny v příloze č. 1 cenová a specifikační tabulka)
- dodržení požadovaných typů a parametrů
- pouze originální materiál
- záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží
- zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení

Další požadavky zadavatele:
- veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová a specifikační tabulka)
- dodání předmětu plnění do 21 dnů ode dne podpisu kupní smlouvy a po obdržení písemné objednávky.
- dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně
- zálohy zadavatel neposkytuje
-zadavatel požaduje zaokrouhlení celkové nabídkové ceny včetně DPH na celé koruny
- platba bankovním převodem
- splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů
- Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
- Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: Různé


Místo plnění veřejné zakázky U Invalidovny (sklad OSNM Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy ; p. Lodinský 974 885 450; 739 243 242) 1, Praha
Ulice: U Invalidovny (sklad OSNM Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy ; p. Lodinský 974 885 450; 739 243 242) 1
Obec: 186 00 Praha
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 04.05.2017
Předpokládaná doba plnění do 29.05.2017
Smlouva Kupní smlouva , Příloha č. 1 ke smlouvě

metodická nápověda

Kontextová navigace