Domů  /  Zadávací řízení  /  17-126 Kancelářské a…

Výpis systémových zpráv

17-126 Kancelářské a hygienické potřeby II

Systémové číslo: T002/17/V00051225
Zadavatel: Správa státních hmotných...

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ACTIVA spol. s r.o. 48111198 Ano 1 544 113,30 1 868 377,09 13.04.2017 08:30:19
BÜROPROFI s.r.o. 62502034 Ne 973 409,00 1 177 824,89 12.04.2017 20:00:56
MEFISTO s.r.o. 49357948 Ano 850 396,00 1 028 979,16 12.04.2017 10:42:36
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy rámcová smlouva s 1 účastníkem zadávacího řízení
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva BÜROPROFI s.r.o. 62502034
Datum uzavření smlouvy 22.05.2017
Celková smluvní cena bez DPH 2 000 000,00
Celková smluvní cena s DPH 2 420 000,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 420 000,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských a hygienických potřeb.


Položky předmětu:
- Název: 17-126 Kancelářské a hygienické potřeby II
- Kód z číselníku NIPEZ: 39830000-9 - Prostředky pro osobní péči, čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 39830000-9 - Čistící prostředky
- Popis: Předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských a hygienických potřeb.


Místo plnění veřejné zakázky Šeříková 616/1, Praha 5
Ulice: Šeříková 616/1
Obec: 15085 Praha 5
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Rámcová dohoda na 2 roky (2017-2019), plnění bude realizováno dle potřeb objednatele na základě objednávky.
Smlouva Rámcová smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace