Domů  /  Zadávací řízení  /  Valdice - nákup hygienických…

Výpis systémových zpráv

Valdice - nákup hygienických a čistících prostředků - stravovací provoz II

Systémové číslo: T002/13/V00004225
Zadavatel: Vězeňská služba České...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Atotech CZ, a.s. 25404385 Ano 172 660,50 208 919,21 18.02.2013 11:22:17
Radek Kubeš 76066711 Ne 191 810,00 232 090,10 23.02.2013 14:51:50
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy rámcová smlouva s 1 uchazečem
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Atotech CZ, a.s. 25404385
Datum uzavření smlouvy 06.03.2013
Celková smluvní cena bez DPH 172 660,50
Celková smluvní cena s DPH 208 919,21
Sazba DPH v % 21,00
DPH 36 258,71
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- hygienické a čistící prostředky pro stravovací provoz


Položky předmětu:
- Název: hygienické a čistící prostředky pro stravovací provoz
- Kód z číselníku NIPEZ: Čisticí a lešticí výrobky
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Čisticí a lešticí výrobky
- Popis: Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy s jedním vybraným dodavatelem na dodávky čistících a úklidových prostředků dle seznamu zboží, který je uveden v Příloze č. 3 této Výzvy. Mytí a sanitace kuchyňského zařízení je pevně začleněno v systému HACCP (viz. Věstník Ministerstva zemědělství č. 2/2010) a musí být zabezpečeno komplexně a v požadované kvalitě. Nabízené prostředky musí odpovídat jednotnému klasifikačnímu systému pro veřejné zakázky a systému k zajištění nezávadnosti při zpracování potravin a výdeje stravy HACCP a musí být nadefinované v programu HASAP gastro software." Pro tuto činnost byly vyvinuty komplexní programy čištění a sanitace kuchyňského zařízení a tyto jsou rovněž začleněny v systému HACCP užívaného v zařízeních VS ČR. Konkrétní požadavky na dodávky příslušného zboží v průběhu deklarovaného období budou upřesněny průběžně jednotlivými dílčími objednávkami.

Součástí smlouvy je i bezplatné zapůjčení a instalace 6 ks dávkovačů po dobu trvání smlouvy, s následnou technickou specifikací:
- 3 ks dávkovač na myčku – mycího a oplachovacího prostředku, řízeného otáčkami s možností nastavení úvodní dávky (požadujeme vyměnitelné hadičky v hlavách):
- 3 ks směšovač čistícího prostředku na mytí ploch

Po dobu trvání smlouvy zadavatel požaduje u této výše uvedené zapůjčené technologie provádění bezplatného servisu, kontrolu dávkování, školení personálu (do 6 osob) a kontrolních stěrů a to v měsíčních cyklech. Maximální časová lhůta k provedení bezplatného servisu při opravě těchto zařízení se stanovuje na 48 hodin.

Případná výše náhrady za prokázanou škodu na tomto zapůjčeném zařízení způsobenou stranou zadavatele bude stanovena odborným posudkem soudního znalce příslušného oboru.

Před podpisem smlouvy zadavatel požaduje otestování produktů vítězné nabídky. V případě nedosažení parametrů daných programem HASAP gastro software si zadavatel vyhrazuje právo smlouvu neuzavřít.

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:


Místo plnění veřejné zakázky Náměstí Míru 55, Valdice
Ulice: Náměstí Míru 55
Obec: 50711 Valdice
Stát: Česká republika - CZE
Region: Královéhradecký kraj (CZ052)
Předpokládaná doba plnění (v měsících) 12
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace