Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka řešení log…

Výpis systémových zpráv

Dodávka řešení log managementu pro významné systémy Magistrátu hlavního města Prahy

Systémové číslo: T002/17/V00050856
Zadavatel: HLAVNÍ MĚSTO PRAHA - odbor...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
YOUR SYSTEM, spol.s r.o. 00174939 Ano 493 450,00 597 074,50 05.04.2017 09:19:16
MENZO, a.s. 28203526 Ano 1 405,00 1 700,05 04.04.2017 14:53:01
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva YOUR SYSTEM, spol.s r.o. 00174939
Datum uzavření smlouvy 02.05.2017
Celková smluvní cena bez DPH 1 390,00
Celková smluvní cena s DPH 1 681,90
Sazba DPH v % 21,00
DPH 291,90
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Cílem realizace zakázky je zajistit sběr událostí (logů) generovaných v rámci provozu klíčových informačních systémů Magistrátu hlavního města Prahy, zejména významných informačních systémů (VIS) ve smyslu zákona č. 181/2014 Sb. o kybernetické bezpečnosti (ZKB). Potřeba nástroje pro sběr událostí (log management) se ukázala v průběhu roku při řešení bezpečnostních incidentů a dalším důvodem je zavádění regulace definované nařízením Evropské unie o ochraně a zpracování osobních údajů General Data Protection Regulation (EU 2016/679).

Předmětem zakázky je dodávka řešení nástroje na bázi open source software pro sběr událostí (logů) v reálném čase, který zajistí jejich ukládání do centralizovaného úložiště pro následnou operativní analýzu.



Položky předmětu:
- Název: 1 ukončená hodina poskytování služeb
- Kód z číselníku NIPEZ: 07 - Software a informační systémy
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 72222300-0 - Služby informačních technologií
- Popis: Nabízené řešení musí obsahovat následující funkce:
• Centralizovaná agregace událostí
• Dlouhodobá úschova událostí
• Uživatelské rozhraní umožňující jednoduchou správu
• Vizualizace nasbíraných dat
• Analýzu a tvorba statistik nasbíraných událostí
• Tvorba vlastních dotazů pro vyhledávání nad události
• Zasílání upozornění uživatelům
• Generování reportů
• Autentizace uživatelů prostřednictvím adresářové služby (LDAP)

Nabízené řešení musí sbírat události z následujících zařízení:
• Síťové prvky
• Serverové operační systémy
• Klientské operační systémy
• Databázové systémy
• Aplikace
Minimálně se předpokládá napojení všech významných systémů HMP a související infrastruktury.
Řešení nesmí být softwarově či licenčně limitováno počtem připojených zdrojů a zpracovávaných událostí.

Nabídnuté řešení musí podporovat a splňovat:
• Instalaci na virtualizovaném prostředí HMP (použitá platforma virtualizace je VMware)
• Podpora uživatelských účtů a práv k systému
• Dodavatel musí nabídnout řešení postavené na open source platformě

Požadovaný průběh dodávky log managementu
• Dodávka vhodného open source nástroje log managementu a jeho úvodní implementace do připraveného virtuálního prostřední, úvodní nastavení
• Napojení vybraných informačních systémů a související infrastruktury, včetně vytvoření analytických výstupů a reportů v souladu s požadavky objednatele
• Zaškolení administrátora do prostředí dodaného nástroje
• Zpracování technické dokumentace k dodávanému řešení
o Technická dokumentace instalovaného systému
o Dodavatel popíše způsoby a možnosti úprav (customizace) instalovaného systému
o Dodavatel popíše možnosti rozšíření systému o další prvky, respektive typy monitorovaných zařízení, systémů a aplikací
• Termín realizace projekty, tj. dodávka a implementace řešení log managementu nejpozději do 60 dní od podpisu smlouvy

Nabídka musí obsahovat
• Popis produktu a služeb, který dokládá, že nabízené řešení má všechny požadované vlastnosti
• Specifikace požadovaného provozního prostředí
• Detailní specifikaci na případnou součinnost zadavatele
• Návrh smlouvy
• Prokázání kvalifikace
• Cenovou nabídku

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 355
- Měrná jednotka: Kč/hodinu
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 1 400,00


Místo plnění veřejné zakázky Jungmannova 35/29, Praha
Ulice: Jungmannova 35/29
Obec: 110 01 Praha
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění 2 roky
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace