Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka věcných cen pro…

Výpis systémových zpráv

Dodávka věcných cen pro Robosoutěž, FEL-3/2017

Systémové číslo: T002/17/V00050845
Zadavatel: České vysoké učení...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Thein Systems a.s. 27675645 Ano 22 890,00 27 696,90 29.03.2017 10:47:33
Jan Heran 46792635 Ano 22 686,00 27 450,06 29.03.2017 16:52:43
ITAGE, spol. s r.o. 25879243 Ne 23 370,00 28 277,70 29.03.2017 14:16:02
B2C, s.r.o. 27957705 Ano 23 913,00 28 934,73 21.03.2017 15:01:55
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Jan Heran 46792635
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší cena
Datum uzavření smlouvy 03.04.2017
Celková smluvní cena bez DPH 22 686,00
Celková smluvní cena s DPH 27 450,06
Sazba DPH v % 21,00
DPH 4 764,06
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem zakázky je dodávka věcných cen (IT dílů), které budou předány vítězům Robousoutěže za rok 2017


Položky předmětu:
- Název: IT díly
- Kód z číselníku NIPEZ: 30237100-0 - Součásti počítačů
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30237100-0 - Součásti počítačů
- Popis: 3 x Mobilní telefon Samsung Galaxy Xcover 3 VE stříbrný, PN: SM-G389FDSAETL , včetně lokalizace pro český trh
3 x Western Digital 2.5" Elements Portable 2TB, černý, PN: WDBU6Y0020BBK-EESN
3 x Sony WALKMAN NWZ-B183FB černý, PN: NWZB183FB.CEW
3 x flash disk USB 3.0 Corsair Voyager 32GB, PN: CMFVY3A-32GB

* ceny budou částečně hrazeny sponzorským darem a přesné typy + výrobci IT dílů (předávaných cen) jsou již v době zveřejnění této poptávky avizovány v propozicích soutěže. Z tohoto důvodu v této zakázce nelze nahradit poptávané zboží alternativami se stejnými nebo lepšími parametry - požadované typy je nutné přesně dodržet (!!!)

* v nabídce musí být jasně identifikované nabízené zboží tak, aby bylo možno ověřit požadované parametry (možno realizovat např. katalogovým listem, ale tato forma není striktně vyžadována)
* zboží musí být nové a v originálním obalu
* záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží není-li ve specifikaci uvedena delší požadovaná záruční doba
* nabídková cena je konečná a zahrnuje i cenu dopravy případně další přidružené platby (např. recyklační poplatky apod.)
* dodání předmětu plnění do 14 dnů ode dne obdržení písemné objednávky
* zálohy zadavatel neposkytuje
* platba bankovním převodem
* Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
* splatnost faktury daňového dokladu 30 dnů
* faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele
* dodavatel se zavazuje odvést DPH z této zakázky dle platných zákonů
* dodavatel souhlasí s uveřejnění objednávky resp. kupní smlouvy v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., včetně metadat k ní se vážících
* zadavatel si vyhrazuje právo bez udání důvodu výběrové řízení zrušit
* místo převzetí záruční opravy je v místě dodání

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: ks


Místo plnění veřejné zakázky Karlovo náměstí 13, Praha 2
Ulice: Karlovo náměstí 13
Obec: 120 00 Praha 2
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 03.04.2017
Předpokládaná doba plnění do 30.04.2017
Smlouva Objeddnávka

metodická nápověda

Kontextová navigace