Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup hygienických potřeb KoP…

Výpis systémových zpráv

Nákup hygienických potřeb KoP Opava

Systémové číslo: T002/17/V00050624
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
FRANKOSPOL OFFICE s.r.o 25910027 Ne 21 736,34 26 300,97 15.03.2017 09:06:20
FRONQUE s.r.o. 64826902 Ne 25 789,76 31 205,61 23.03.2017 06:17:15
Datok, s.r.o. 25561073 Ne 32 879,45 39 784,13 23.03.2017 02:46:56
TIP OFFICE 111 s.r.o. 29460409 Ne 25 082,11 30 349,35 21.03.2017 08:07:31
JULA CZ, s.r.o. 26843056 Ano 21 054,40 25 476,00 21.03.2017 09:02:45
1 2
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva JULA CZ, s.r.o. 26843056
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Vyhodnoceno tržištěm Gemin.
Datum uzavření smlouvy 23.03.2017
Celková smluvní cena bez DPH 21 054,55
Celková smluvní cena s DPH 25 476,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 4 421,45
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Nákup hygienických potřeb pro pracoviště okresu Opava


Položky předmětu:
- Název: Nákup hygienických potřeb KoP Opava
- Kód z číselníku NIPEZ: 33760000-5 - Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 33760000-5 - Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky
- Popis: bezplatný dovoz, platba fakturou, cena s DPH včetně balného a dopravy, doložení nacenění s rozpisem jednotlivých položek dle přílohy, termín dodání do 5 pracovních dnů od závazné objednávky
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 24 785,00


Místo plnění veřejné zakázky Bochenkova 2712/4, Opava
Ulice: Bochenkova 2712/4
Obec: 74601 Opava
Stát: Česká republika - CZE
Region: Moravskoslezský kraj (CZ080)
Popis doby plnění Dodání do 10 dnů od vyhlášení vítěze.
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace