Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářského nábytku

Výpis systémových zpráv

Nákup kancelářského nábytku

Systémové číslo: T002/17/V00050416
Zadavatel: Úřad pro ochranu osobních...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Nábytek VASA spol. s r.o. 48204749 Ano 198 000,00 239 580,00 27.03.2017 08:09:07
Lukáš Metelka 60756764 Ano 191 586,00 231 819,00 29.03.2017 09:29:47
Nábytek Říha, s.r.o. 62906810 Ano 184 297,00 222 999,00 27.03.2017 11:40:10
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Nábytek Říha, s.r.o. 62906810
Datum uzavření smlouvy 17.05.2017
Celková smluvní cena bez DPH 184 297,00
Celková smluvní cena s DPH 222 999,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 38 702,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka kancelářského nábytku, specifikovaného v příloze č.3 + příloha č. 4 vizualizace


Položky předmětu:
- Název: Kancelářský nábytek
- Kód z číselníku NIPEZ: 39120000-9 - Stoly, skříně, psací stoly a knihovny
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 39120000-9 - Stoly, skříně, psací stoly a knihovny
- Popis: Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka kancelářského nábytku, specifikovaného v příloze č.3 + příloha č. 4 vizualizace
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 200 000,00


Místo plnění veřejné zakázky Pplk. Sochora 27, Praha 7
Ulice: Pplk. Sochora 27
Obec: 170 00 Praha 7
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 17.05.2017
Předpokládaná doba plnění do 16.06.2017
Smlouva smlouva o dílo

metodická nápověda

Kontextová navigace