Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup 12 ks stojanových věšáků

Výpis systémových zpráv

Nákup 12 ks stojanových věšáků

Systémové číslo: T002/17/V00050406
Zadavatel: Česká republika - Úřad...
Evidenční čísla zadavatele: č.j. 6427/2017-OPS

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
B - CREDIT s.r.o. 60066091 Ne 8 400,00 10 164,00 16.03.2017 15:05:02
Martin Bergl 42478430 Ne 10 200,00 12 342,00 17.03.2017 08:05:57
VV TOP s.r.o. 49977202 Ne 10 272,00 12 429,12 14.03.2017 12:28:43
Datok, s.r.o. 25561073 Ne 12 506,16 15 132,45 17.03.2017 02:10:31
AJAX CZ s.r.o. 28977653 Ano 9 492,00 11 485,00 16.03.2017 11:15:41
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva B - CREDIT s.r.o. 60066091
Datum uzavření smlouvy 22.03.2017
Celková smluvní cena bez DPH 8 400,00
Celková smluvní cena s DPH 10 164,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 1 764,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem VZ je nákup/dodání 12 ks dřevěných stojanových věšáků. Výrobek musí vzhledově odpovídat fotografii (v příloze).

Uchazeč uvede v popisu předmětu nabídky jednoznačnou specifikaci nebo jednoznačnou identifikaci předmětu VZ tak, aby bylo možné prověřit splnění technických parametrů.

Termín dodání 14 od doručení objednávky dodavateli.


Cena bude uvedena jako celková zahrnující dopravu do místa plnění, recyklační, autorské i jiné poplatky.

Splatnost faktury minimálně 21 dní.

V případě, že dodavatel nedoručí objednateli podepsanou objednávku zpět do 5 dnů od jejího doručení, je objednatel oprávněn vzít objednávku zpět a zadat veřejnou zakázku dalšímu uchazeči v pořadí.

Dodavatel odpovídá za vady zboží zjištěné při jeho předání nebo v průběhu záruční doby, a to za všechny vady zboží existující v době předání i za vady vzniklé později. Dodavatel za tímto účelem poskytne objednateli záruku za jakost po záruční dobu v délce 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží.

Tato veřejná zakázka malého rozsahu je zadávána mimo rámec zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „zákon“) v souladu s ustanovením § 31 zákona podle zásad § 6 zákona. Výběrové řízení (dále též „zadávací řízení“) je realizováno přiměřeně k pojmům a principům použitým v zákoně. Pokud výzva v jednotlivých ustanoveních odkazuje na text zákona, nejedná se o postup v některém zadávacím řízení dle zákona. Touto výzvou není zahájeno zadávací řízení ve smyslu § 4 odst. 4 zákona.

Zadavatel je oprávněn objednávku uzavřenou s vybraným uchazečem zveřejnit.


Položky předmětu:
- Název: Stojanový věšák dřevěný
- Kód z číselníku NIPEZ: 39136000-4 - Věšáky a ramínka
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 39136000-4 - Věšáky a ramínka
- Popis: stojanový věšák
materiál dřevo - masiv
barva hnědá
výška 185-195 cm

výrobek musí vzhledově odpovídat přiložené vizualizaci

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 12
- Měrná jednotka: ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 800,00


Místo plnění veřejné zakázky nábř. E. Beneše 128/4, Praha 1
Ulice: nábř. E. Beneše 128/4
Obec: 118 01 Praha 1
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Termín dodání 14 dní po obdržení objednávky dodavatelem.
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace