Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářských potřeb…

Výpis systémových zpráv

Nákup kancelářských potřeb pro ÚP ČR - KrP Zlín

Systémové číslo: T002/17/V00050341
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
KASPA papír s. r. o. 26819449 Ano 44 241,10 53 531,73 14.03.2017 06:36:51
LAW CZ s.r.o. 25542532 Ano 40 915,26 49 507,46 14.03.2017 16:35:52
KODEX, a.s. 25634381 Ano 47 278,00 57 206,38 09.03.2017 09:43:38
ARKA SG, s.r.o. 60740787 Ne 53 317,40 64 514,05 09.03.2017 08:37:35
ARBO CKP s.r.o. 25838261 Ne 44 557,00 53 913,97 09.03.2017 14:26:16
1 2
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva IVJ - export/import, spol.... 16367481
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e vítězem je nejnižší cenová nabídka při splnění podmínek zadavatele
Datum uzavření smlouvy 15.03.2017
Celková smluvní cena bez DPH 40 522,00
Celková smluvní cena s DPH 49 031,62
Sazba DPH v % 21,00
DPH 8 509,62
Měna koruna česká
Základní popis plnění Nákup kancelářských potřeb: archivační spony, pravítka, obálky, trhací kostky, prodlužovací kabely, samolepící bločky
- specifikace dle přílohy. Cenu nabídky požadujeme včetně dopravy a DPH.


Místo plnění veřejné zakázky Čiperova 5182, Zlín
Ulice: Čiperova 5182
Obec: 760 42 Zlín
Stát: Česká republika - CZE
Region: Zlínský kraj (CZ072)
Popis doby plnění dovoz zboží do 10 pracovních dnů od data obdržení objednávky emailem.
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace