Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářského nábytku…

Výpis systémových zpráv

Nákup kancelářského nábytku pro ÚP ČR - KoP Bystřice p/H

Systémové číslo: T002/17/V00050301
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Yorkplace administration... 02051028 Ne 93 746,00 113 432,66 07.03.2017 14:00:34
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Yorkplace administration... 02051028
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e nabídka splňovala podmínky zadavatele
Datum uzavření smlouvy 14.03.2017
Celková smluvní cena bez DPH 93 746,00
Celková smluvní cena s DPH 113 432,66
Sazba DPH v % 21,00
DPH 19 686,66
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Nákup kancelářského nábytku - viz příloha č.1(4x skříň policová, 4x skříň kombinovaná, 3x skříň šatní, 4x stůl pracovní, 4x stůl přistavný,6x kontejner, 4ks židle jednací, 3x kartotéka kovová,4 ks regál archivační. Nutné dodržet specifikaci zboží dle přílohy č.2.



Místo plnění veřejné zakázky Pod Kaštany 1500, Bystřice pod Hostýnem
Ulice: Pod Kaštany 1500
Obec: 768 61 Bystřice pod Hostýnem
Stát: Česká republika - CZE
Region: Zlínský kraj (CZ072)
Popis doby plnění dodat do 10 pracovních dnů od podpisu objednávky
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace