Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup a dodání kancelářských…

Výpis systémových zpráv

Nákup a dodání kancelářských potřeb pro KrP Olomouc, Olomoucký kraj

Systémové číslo: T002/17/V00049945
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
BÜROPROFI s.r.o. 62502034 Ne 66 789,00 80 814,69 06.03.2017 15:57:38
KASPA papír s. r. o. 26819449 Ano 66 521,13 80 490,57 07.03.2017 07:26:38
FRANKOSPOL OFFICE s.r.o 25910027 Ano 66 647,40 80 643,35 03.03.2017 14:52:23
ARBO CKP s.r.o. 25838261 Ne 83 205,79 100 679,00 06.03.2017 07:11:23
IVJ - export/import, spol.... 16367481 Ano 65 534,86 79 297,18 26.02.2017 09:43:24
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva IVJ - export/import, spol.... 16367481
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší cenová nabídka
Datum uzavření smlouvy 08.03.2017
Celková smluvní cena bez DPH 65 534,86
Celková smluvní cena s DPH 79 297,18
Sazba DPH v % 21,00
DPH 13 762,32
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Nákup a dodání kancelářských potřeb včetně rozvozu na kontaktní pracoviště KrP Olomouc, Olomoucký kraj.


Položky předmětu:
- Název: Kancelářské potřeby březen 2017
- Kód z číselníku NIPEZ: 11 - Kancelářské potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30192000-1 - Kancelářské potřeby
- Popis: Nákup a dodání kancelářských potřeb, březen 2017, včetně rozvozu na kontaktní pracoviště KrP Olomouc, Olomoucký kraj, dle "Specifikace VZ" v příloze.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Vejdovského 988/4, Olomouc
Ulice: Vejdovského 988/4
Obec: 779 00 Olomouc
Stát: Česká republika - CZE
Region: Olomoucký kraj (CZ071)
Předpokládaná doba plnění (v měsících) 1
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace