Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup tonerů a inkoustových…

Výpis systémových zpráv

Nákup tonerů a inkoustových náplní

Systémové číslo: T002/17/V00049441
Zadavatel: Centrum Kociánka

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Thein Systems a.s. 27675645 Ano 31 821,00 38 503,41 14.02.2017 08:32:24
Jan Heran 46792635 Ne 18 230,00 22 058,30 14.02.2017 08:51:24
Pavel Danihelka 72820942 Ne 19 200,00 23 232,00 13.02.2017 15:32:04
COMP`S, spol. s r.o. 46709576 Ne 17 375,00 21 023,75 13.02.2017 14:18:49
Z + M Partner, spol. s r.o. 26843935 Ne 25 207,00 30 500,47 10.02.2017 10:48:14
1 2
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Pody print s.r.o. 29155207
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e nejlepší nabídková cena
Datum uzavření smlouvy 14.02.2017
Celková smluvní cena bez DPH 16 656,00
Celková smluvní cena s DPH 20 153,76
Sazba DPH v % 21,00
DPH 3 497,76
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- VZ je zaměřena na nákup tonorů a cartrige pro Centrum Kociánka





Položky předmětu:
- Název: Tonery a cartrige
- Kód z číselníku NIPEZ: 30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
- Popis: úplný seznam požadovaných tonerů a cartrige je uveden v příloze
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 50
- Měrná jednotka: ks


Místo plnění veřejné zakázky Kociánka 93/2, Brno
Ulice: Kociánka 93/2
Obec: 612 47 Brno
Stát: Česká republika - CZE
Region: Jihomoravský kraj (CZ064)
Popis doby plnění do pěti pracovních dnů
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace