Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka osobních ochranných…

Výpis systémových zpráv

Dodávka osobních ochranných pracovních prostředků pro potřeby AOPK ČR a jejích regionálních pracovišť – obuv

Systémové číslo: T002/17/V00049271
Zadavatel: Agentura ochrany přírody a...

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Mgr. Jiří Holubář 61211290 Ne 1 822 670,00 2 205 430,70 01.03.2017 11:58:58
KORAKOplus, s.r.o. 43959954 Ne 2 648 581,00 3 204 783,01 24.02.2017 11:09:02
VV TOP s.r.o. 49977202 Ne 1 940 349,59 2 347 823,00 02.03.2017 12:15:52
PROSPORT PRAHA s.r.o. 48035157 Ano 1 769 252,00 2 140 794,92 27.02.2017 13:51:30
CANIS PLUS s.r.o. 26846641 Ne 1 905 307,00 2 305 421,47 03.03.2017 15:00:34
1 2
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy rámcová smlouva s 1 účastníkem zadávacího řízení
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva PROSPORT PRAHA s.r.o. 48035157
Datum uzavření smlouvy 04.04.2017
Celková smluvní cena bez DPH 2 000 000,00
Celková smluvní cena s DPH 2 420 000,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 420 000,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění Předmět:
- Předmětem této veřejné zakázky jsou opakující se dodávky osobních ochranných pracovních prostředků – obuvi, pro zadavatele po dobu maximálně 48 měsíců ode dne uzavření rámcové dohody Předmětem dodávek bude obuv uvedená v příloze č. 1 rámcové dohody 1 – specifikace zboží.

Cílem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody mezi zadavatelem a jedním dodavatelem. Dodávky obuvi budou realizovány na základě dílčích písemných objednávek za podmínek stanovených rámcovou dohodou.

Dle rámcové dohody zadavatel předpokládá první objednávku obuvi většího rozsahu (v řádech set ks) s dodací lhůtou 6 měsíců. Posléze zadavatel předpokládá objednávky menšího rozsahu (v řádech jednotek až desítek ks) s dodací lhůtou 6 měsíců. Zadavatel zároveň v rámcové dohodě stanoví povinnost vítězného dodavatele vytvořit skladové zásoby specifikované v rámcové dohodě (a povinnost tyto skladové zásoby průběžně doplňovat), a to pro účely pokrytí aktuálních potřeb zadavatele. S ohledem na alokaci jednotlivých pracovišť zadavatele v rámci celé ČR předpokládá zadavatel dle rámcové dohody vystavování individuálních objednávek ze strany jednotlivých pracovišť zadavatele. Podrobnosti stanoví rámcová dohoda.

Dle rámcové dohody je dodavatel povinen za účelem zkoušky velikostí obuvi doručit během 30 dnů od nabytí účinnosti rámcové dohody na každé místo dodání (viz příloha č. 3 rámcové dohody) vzorky velikostí obuvi, a to ve všech velikostech požadovaných zadavatelem (dle přílohy č. 1 rámcové dohody). Zadavatel připomíná, že se jedná toliko o zkoušky velikostí, nikoliv vzorků finální obuvi. Pro účely zkoušky velikostí je tedy možné poskytnout i jinou obuv, avšak v odpovídajících velikostech a rozměrech. Konkrétní termíny zkoušek velikostí (v pracovní dny v běžné pracovní době) budou dohodnuty s kupujícím tak, aby dodavatel mohl všechna místa dodání navštívit postupně.


Položky předmětu:
- Název: Dodávka osobních ochranných pracovních prostředků pro potřeby AOPK ČR a jejích regionálních pracovišť – obuv
- Kód z číselníku NIPEZ: 18000000-9 - Oděvy, obuv, brašnářské výrobky a doplňky
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 18000000-9 - Oděvy, obuv, brašnářské výrobky a doplňky
- Popis: Předmětem této veřejné zakázky jsou opakující se dodávky osobních ochranných pracovních prostředků – obuvi, pro zadavatele po dobu maximálně 48 měsíců ode dne uzavření rámcové dohody Předmětem dodávek bude obuv uvedená v příloze č. 1 rámcové dohody 1 – specifikace zboží.

Cílem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody mezi zadavatelem a jedním dodavatelem. Dodávky obuvi budou realizovány na základě dílčích písemných objednávek za podmínek stanovených rámcovou dohodou.

Dle rámcové dohody zadavatel předpokládá první objednávku obuvi většího rozsahu (v řádech set ks) s dodací lhůtou 6 měsíců. Posléze zadavatel předpokládá objednávky menšího rozsahu (v řádech jednotek až desítek ks) s dodací lhůtou 6 měsíců. Zadavatel zároveň v rámcové dohodě stanoví povinnost vítězného dodavatele vytvořit skladové zásoby specifikované v rámcové dohodě (a povinnost tyto skladové zásoby průběžně doplňovat), a to pro účely pokrytí aktuálních potřeb zadavatele. S ohledem na alokaci jednotlivých pracovišť zadavatele v rámci celé ČR předpokládá zadavatel dle rámcové dohody vystavování individuálních objednávek ze strany jednotlivých pracovišť zadavatele. Podrobnosti stanoví rámcová dohoda.

Dle rámcové dohody je dodavatel povinen za účelem zkoušky velikostí obuvi doručit během 30 dnů od nabytí účinnosti rámcové dohody na každé místo dodání (viz příloha č. 3 rámcové dohody) vzorky velikostí obuvi, a to ve všech velikostech požadovaných zadavatelem (dle přílohy č. 1 rámcové dohody). Zadavatel připomíná, že se jedná toliko o zkoušky velikostí, nikoliv vzorků finální obuvi. Pro účely zkoušky velikostí je tedy možné poskytnout i jinou obuv, avšak v odpovídajících velikostech a rozměrech. Konkrétní termíny zkoušek velikostí (v pracovní dny v běžné pracovní době) budou dohodnuty s kupujícím tak, aby dodavatel mohl všechna místa dodání navštívit postupně.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 2 000 000,00


Místo plnění veřejné zakázky Kaplanova 1931/1, Praha - Chodov
Ulice: Kaplanova 1931/1
Obec: 14800 Praha - Chodov
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Bližší specifikace: Další místa plnění viz. Příloha č. 3 rámcové dohody - Seznam míst dodání.
Popis doby plnění 48 měsíců od uzavření smlouvy
Smlouva rámcová dohoda , přílohy

metodická nápověda

Kontextová navigace