Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup stolních lamp

Výpis systémových zpráv

Nákup stolních lamp

Systémové číslo: T002/17/V00049214
Zadavatel: Česká republika - Úřad...
Evidenční čísla zadavatele: č.j.2086/2017-OPS

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ElPe CZ, s.r.o. 27139743 Ano 2 215,00 2 680,15 27.01.2017 10:04:39
VV TOP s.r.o. 49977202 Ne 4 130,00 4 997,30 03.02.2017 10:11:02
ELSTORE CZ s.r.o. 28782046 Ano 2 211,30 2 675,67 04.02.2017 21:46:24
KRISTYÁN cz s.r.o. 27139280 Ano 2 958,68 3 580,00 01.02.2017 12:23:32
JAKUB a.s. 47784547 Ne 3 182,30 3 850,58 01.02.2017 11:54:06
1 2
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva ELSTORE CZ s.r.o. 28782046
Datum uzavření smlouvy 16.02.2017
Celková smluvní cena bez DPH 2 211,30
Celková smluvní cena s DPH 2 675,67
Sazba DPH v % 21,00
DPH 464,37
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem VZ je nákup/dodání 10 ks stolních lamp na pracovní stůl.
Výrobek musí vzhledově odpovídat fotografii (v příloze).

Uchazeč uvede v popisu předmětu nabídky jednoznačnou specifikaci nebo jednoznačnou identifikaci předmětu VZ tak, aby bylo možné prověřit splnění technických parametrů.

Termín dodání 14 od doručení objednávky dodavateli.


Cena bude uvedena jako celková zahrnující dopravu do místa plnění, recyklační, autorské i jiné poplatky.

Splatnost faktury minimálně 21 dní.

V případě, že dodavatel nedoručí objednateli podepsanou objednávku zpět do 5 dnů od jejího doručení, je objednatel oprávněn vzít objednávku zpět a zadat veřejnou zakázku dalšímu uchazeči v pořadí.

Dodavatel odpovídá za vady zboží zjištěné při jeho předání nebo v průběhu záruční doby, a to za všechny vady zboží existující v době předání i za vady vzniklé později. Dodavatel za tímto účelem poskytne objednateli záruku za jakost po záruční dobu v délce 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží.

Tato veřejná zakázka malého rozsahu je zadávána mimo rámec zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „zákon“) v souladu s ustanovením § 31 zákona podle zásad § 6 zákona. Výběrové řízení (dále též „zadávací řízení“) je realizováno přiměřeně k pojmům a principům použitým v zákoně. Pokud výzva v jednotlivých ustanoveních odkazuje na text zákona, nejedná se o postup v některém zadávacím řízení dle zákona. Touto výzvou není zahájeno zadávací řízení ve smyslu § 4 odst. 4 zákona.

Zadavatel je oprávněn objednávku uzavřenou s vybraným uchazečem zveřejnit.


Položky předmětu:
- Název: lampa na pracovní stůl
- Kód z číselníku NIPEZ: 31521100-5 - Stolní lampy
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 31521100-5 - Stolní lampy
- Popis: Kancelářská lampa vybavená vlastním vypínačem umístěným na zadní straně hlavy lampy.Součástí balení je úchytka pro namontování na okraj stolní desky a podstavec pro volné umístění lampy na stole. S hlavou lampy se dá libovolně otáčet. Výrobek má dvě ramena pro nastavení sklonu, délka jednotlivých ramen cca 300 mm. Osvětlovací část (hlava lampy) je podlouhlého tvaru, délka 270 - 295 mm.
Materiál kov a plast, barva černá.
Patice G23
Světelný zdroj - 1xG23/11W/230V
IP krytí - min. IP20
Výrobek musí vzhledově odpovídat fotografii (v příloze).
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 10
- Měrná jednotka: ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 600,00


Místo plnění veřejné zakázky nábř. E. Beneše 128/4, Praha 1
Ulice: nábř. E. Beneše 128/4
Obec: 118 01 Praha 1
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Termín dodání : 14 dní od doručení objednávky dodavateli. V případě, že dodavatel nedodá zboží ve sjednané lhůtě, je objednatel oprávněn požadovat smluvní pokutu ve výši 0,05 % z ceny objednaného zboží za každý i započatý den prodlení.
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace