Domů  /  Zadávací řízení  /  Tonery originální 53 pro KrP…

Výpis systémových zpráv

Tonery originální 53 pro KrP Praha

Systémové číslo: T002/17/V00049069
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Thein Systems a.s. 27675645 Ano 237 802,00 287 740,42 30.01.2017 15:10:25
Pavel Danihelka 72820942 Ano 236 090,00 285 668,90 30.01.2017 10:14:57
PREMO s.r.o. 26251531 Ano 222 580,00 269 321,80 30.01.2017 13:49:36
AKR1 s.r.o. 28196449 Ano 215 844,00 261 171,24 30.01.2017 09:58:50
Jiří Vašíček 49073397 Ne 280 190,59 339 030,62 22.01.2017 12:49:38
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva AKR1 s.r.o. 28196449
Datum uzavření smlouvy 02.02.2017
Celková smluvní cena bez DPH 215 844,00
Celková smluvní cena s DPH 261 171,24
Sazba DPH v % 21,00
DPH 45 327,24
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- tonery nové originální 118 ks - viz příloha


Položky předmětu:
- Název: Tonery originální pro KrP Praha
- Kód z číselníku NIPEZ: 30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
- Popis: Dodávka originálních tonerů pro laserové tiskárny a multifunkce - viz příloha. Součástí nabídky musí být příloha (pokud možno formátu .xls) s vyplněnou tabulkou s cenami včetně DPH u všech poptávaných typů tonerů. Stejná nabídková cena jako v příloze musí být uvedena v nabídkovém formuláři nabídky. V nabídce je nutno dodržet kapacitu tonerů - počet stran.

Jedná se o tonery schválené výrobcem daného zařízení ( tiskárny, multifunkce) - nejedná se o alternativní tonery, nejedná se o renovované tonery.

Doprava zboží dle objednávky do sídla KrP Praha je v ceně. Doba dodání do pěti pracovních dnů po obdržení objednávky. Platba na fakturu se splatností min. 14 dní po dodání zboží. Faktura nesmí překročit cenu objednávky.

Smlouva o dodávce je uzavřena odsouhlasením objednávky zadavatele dodavatelem, případně dnem dodání zboží nebo jeho části.

Dodavatel výslovně souhlasí se zveřejněním této objednávky v Registru smluv v rozsahu a za podmínek vyplývajících z příslušných právních předpisů.
Před realizací předmětu objednávky je nezbytné, aby dodavatel potvrzenou objednávku obratem vrátil zpět na Úřad práce České republiky, krajskou pobočku pro hl. m. Prahu na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: zakázka


Místo plnění veřejné zakázky Žerotínova 1143/38, Praha 3
Ulice: Žerotínova 1143/38
Obec: 130 00 Praha 3
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 02.02.2017
Předpokládaná doba plnění do 09.02.2017
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace