Domů  /  Zadávací řízení  /  Celočalouněné kancelářské…

Výpis systémových zpráv

Celočalouněné kancelářské křeslo pro nepřetržité provozy 24/7 - 10 kusů

Systémové číslo: T002/17/V00048903
Zadavatel: Vězeňská služba České...
VZ: Uzamčena

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Martin TOMEK 71659099 Ne 78 100,00 94 501,00 20.01.2017 14:20:36
SMERO, spol. s r.o. 25527886 Ne 112 000,00 135 520,00 23.01.2017 11:56:46
ARBYD CZ s.r.o. 26339269 Ne 94 220,00 114 006,20 23.01.2017 14:14:42
AJAX CZ s.r.o. 28977653 Ne 59 620,00 72 140,00 23.01.2017 13:53:00
Ing. Milan Bastl 63267985 Ne 86 450,00 104 604,50 23.01.2017 19:10:30
1 2
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva AJAX CZ s.r.o. 28977653
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší cena při splnění zadání VZ.
Datum uzavření smlouvy 24.01.2017
Celková smluvní cena bez DPH 59 619,84
Celková smluvní cena s DPH 72 140,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 12 520,17
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Celočalouněné křeslo pro nepřetržité provozy 24/7 - nosnost 150kg - 10 kusů


Položky předmětu:
- Název: Celočalouněné křeslo pro nepřetržité provozy 24/7
- Kód z číselníku NIPEZ: 39130000-2 - Kancelářský nábytek
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 39130000-2 - Kancelářský nábytek
- Popis: Specifikace a množství poptávaného zboží je obsaženo v příloze Kancelářské křeslo 13.1.2017.
Podaná nabídka musí být kompletní, to znamená že je třeba nabídnout všechny poptávané položky.
K nabídce musí být přiložena přesná a detailní specifikace nabízeného křesla včetně věrného zobrazení.
V případě nejasností ohledně poptávaného materiálu použijte kontakt na :
p. Turek 220 184 261
Neúplná nabídka bude vyřazena z hodnocení VZ.
Nebude akceptováno dodávání zboží po částech a jinými firmami než je vítěz Veřejné zakázky!
Obchodní podmínky: platba fakturou převodem finančních prostředků po dodání zboží na místo plnění se splatností 30 dnů. Cena dopravy na místo plnění musí být obsažena v nabídce. Vzhledem k účelu použití křesel požadujeme záruku na jakost zboží v délce 60 měsíců od doby dodání zboží.
Dodání zboží do osmi pracovních dnů od obdržení objednávky mailem anebo prostřednictvím el. tržiště Gemin.
Nedodání zboží ve stanovené lhůtě bude hodnoceno jako neposkytnutí součinnosti při plnění VZ a bude osloven k dodání zboží další uchazeč v pořadí.
Možnost osobního dodání zboží (po předchozím oznámení den předem) je v pracovních dnech od cca 7:10 – 10:00 a poté od 11:30 – 14:00. Jinak nelze, věznice má přeci jen poněkud jiný režim než je běžné jinde.
Vjezd do věznice má maximální výšku 3,9m a tak je nutné aby automobil který bude dopravovat zboží měl nižší celkovou výšku!!!



Dodání zboží, dle zadání VZ, je nutné realizovat do osmi pracovních dnů od obdržení objednávky mailem anebo prostřednictvím el. tržiště Gemin,.
Upozorňuji že při vystavování faktury je nutné uvedení všech údajů o odběrateli tak jak jsou uvedeny na objednávce.
Takže zvlášť musí být uvedeno sídlo odběratele (Odběratel) a na jiném místě faktury konečný příjemce (Místo plnění).

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:


Místo plnění veřejné zakázky Staré nám. 3/12, Praha 6
Ulice: Staré nám. 3/12
Obec: 16102 Praha 6
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Dodání zboží, dle zadání VZ, je nutné realizovat do osmi pracovních dnů od obdržení objednávky mailem anebo prostřednictvím el. tržiště Gemin, to jest do 3.2.2017.
Smlouva Objednávka

metodická nápověda

Kontextová navigace