Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění servisu a dodávek…

Výpis systémových zpráv

Zajištění servisu a dodávek spotřebního materiálu pro multifunkční stroje Konica Minolta formou servisní a materiálové smlouvy

Systémové číslo: T002/16/V00048572
Zadavatel: Agentura ochrany přírody a...

Akce se zakázkou

Oznámení o uzavření smlouvy

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Konica Minolta Business... 00176150 Ano 100 872,31 122 055,50 10.01.2017 13:25:57
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Konica Minolta Business... 00176150
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Jediný uchazeč.
Datum uzavření smlouvy 30.01.2017
Celková smluvní cena bez DPH 2 420 935,54
Celková smluvní cena s DPH 2 929 332,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 508 396,46
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem veřejné zakázky je: zajištění servisu a dodávek spotřebního materiálu pro 38 multifunkčních strojů Konica Minolta umístěných v objektech zadavatele (viz příloha č. 1Smlouvy – specifikace a umístění jednotlivých strojů Konica Minolta).
V průběhu smluvního vztahu může dojít ke snížení počtu multifunkčních strojů. Na základě servisní a materiálové smlouvy zadavatel požaduje kompletní servisní služby a dodávku spotřebního materiálu (kromě dodávky papíru) pro 38multifunkčních strojů Konica Minolta umístěných v objektech zadavatele a to: - pravidelnou kontrolu a údržbu – komplexní prohlídku multifunkčních strojů - kompletní servis a opravy –odstranění závad, seřízení a zprovoznění stroje, dodávka a výměna originálního náhradního dílu - dodávka originálního spotřebního materiálu tonery, fotoválce, odpadní nádoby, fixační a přenosové jednotky, apod. - pravidelné odečty stavu počítadel jednotlivých multifunkčních strojů a to 1x za měsíc- zprávy o provozu jednotlivých multifunkčních strojů o jejich servisních zásazích a dalších relevantních událostech a to vždy po každé dané události - celkový statistický přehled o počtu a typu tisku všech multifunkčních strojů (38 kopírek)1 x za pololetí, který bude zasílán na adresu ředitelství -zpětný odběr použitého spotřebního materiálu s tím, že tento bude dodavatelem ekologicky zlikvidován (na požádání dodavatele potvrzení o ekologické likvidaci) - veškerý servis a dodávka spotřebního materiálu budou řešeny v režimu nezávislém na zadavateli a interních procesech zadavatele. Jedná se o řešení, kdy je na stroji spuštěn systém vzdáleného dohledu poskytovatele pro vytvoření požadavku stroje na dodávku spotřebního materiálu, servisního zásahu a vzdálenou správu (automatický odečet stavu počítadel, požadavek na servisní zásah, automatická dodávka spotřebního materiálu atd.). Požadavek vytvořený systémem vzdáleného dohledu je pak realizován přímo poskytovatelem tiskového řešení, bez nutnosti vystavování objednávky ze strany zadavatele. Tento systém bude vyžadován u modelů multifunkčních strojů Konica Minolta od roku výroby 2007 včetně, u starších modelů bude požadavek hlášen pověřeným pracovníkem zadavatele.- systém vzdáleného dohledu bude nezávislý na komunikační infrastruktuře zadavatele - dodávka spotřebního materiálu a zásah servisního technika bude nejpozději do 2 pracovních dnů od vygenerování automatického požadavku, nebo po nahlášení požadavku pověřeným pracovníkem zadavatele. Veškerá cena za tyto výše uvedené kompletní servisní služby, dodávky spotřebního materiálu, cestovné, monitorovací systém atd. bude strukturovaná do čtyř složek (viz. hodnotící kritérium)


Položky předmětu:
- Název: Zajištění servisu a dodávek spotřebního materiálu promultifunkční stroje Konica Minolta formou servisní a materiálové smlouvy
- Kód z číselníku NIPEZ: 50310000-1 - Opravy a údržba kancelářských strojů
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 50310000-1 - Opravy a údržba kancelářských strojů
- Popis: Předmětem veřejné zakázky je: zajištění servisu a dodávek spotřebního materiálu pro 38 multifunkčních strojů Konica Minolta umístěných v objektech zadavatele (viz příloha č. 1Smlouvy – specifikace a umístění jednotlivých strojů Konica Minolta). V průběhu smluvního vztahu může dojít ke snížení počtu multifunkčních strojů.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 2 500 000,00


Místo plnění veřejné zakázky Kaplanova 1931/1, Praha - Chodov
Ulice: Kaplanova 1931/1
Obec: 14800 Praha - Chodov
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Bližší specifikace: Místem plnění zakázky jsou pracoviště zadavatele na adrese: Ředitelství zadavatele: Kaplanova 1931/1, 148 00 Praha 11Chodov Regionální pracoviště zadavatele: Hlavní 504, 353 01Mariánské Lázně Závodu Míru 725/16, 360 17 Karlovy Vary- Stará Role Náměstí republiky 287, 348 06 Přimda Malá 9,304 01 Plzeň Michalská 260/14, 412 01 Litoměřice Teplická424/69, 405 02 Děčín Vyšný 59, 381 01 Český Krumlov Valy121, 379 01 Třeboň Podbabská 2582/30, 160 00 Praha 6Podbaba Karlštejn I/85 267 18 Zbečno č. 5 270 23 Jince č.p.461, 262 23 Jince Česká 149, 276 01 Mělník Komenského 48,472 01 Doksy U jezu 10, 460 01 Liberec Antonína Dvořáka294, 511 01 Turnov Školní 12, 471 25 Jablonné v Podještědí Jiráskova 1665, 530 02 Pardubice Náměstí 317, 538 25Nasavrky Ledhujská 59, 549 54 Police n Metují Dobrovského332, 516 01 Rychnov nad Kněžnou Brněnská 39, 591 01 Žďár nad Sázavou Náměstí 32, 692 01 Mikulov Svitavská 29, 67801 Blansko Husova ul. 906/5, 784 01 Litovel Šumperská 93,790 01 Jeseník Trocnovská 2, 702 00 Ostrava – Přívoz ul. 2.května 1, 742 13 Studénka Nádražní 36, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm Nádražní 318, 763 26 Luhačovice
Popis doby plnění od uzavření smlouvy do konce roku 2018
Smlouva podepsaná smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace