Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup roční licenční podpory…

Výpis systémových zpráv

Nákup roční licenční podpory SW HP Service Manager 7

Systémové číslo: T002/13/V00003904
Zadavatel: MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
HEWLETT-PACKARD s.r.o. 17048851 Ano 0,00 0,00 22.01.2013 10:34:11
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva HEWLETT-PACKARD s.r.o. 17048851
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva (mimo e-tržiště): Dodavateli, společnosti Hewlett - Packard s.r.o. byla na základě výsledku VZ zaslána objednávka.
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Veřejná zakázka malého rozsahu probíhala způsobem "přímého zadání"jednomu uchazeči, společnosti Hewlett-Packard s.r.o., který jediný v ČR poskytuje služby požadované Zadavatelem. Tento poskytovatel splnil podmínky zadávací dokumentace této VZ.
Datum uzavření smlouvy 29.01.2013
Celková smluvní cena bez DPH 399 941,52
Celková smluvní cena s DPH 483 929,24
Sazba DPH v % 21,00
DPH 83 987,72
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem VZ je roční licenční podpora pro SW HP Service Manager 7 zahrnující:
• průběžné poskytování programových korekcí (upgrade, update)
• spolupráce techniků ve střediscích HP Response Center s IT administrátory MZe
• poradenství k funkcím a použití software, diagnóze a řešení problémů



Položky předmětu:
- Název: Roční podpora pro SW HP Service Manager 7
- Kód z číselníku NIPEZ: Software a informační systémy
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora
- Popis: SW produkt HP Service Manager 7 je určen pro správu ICT požadavků, správu změn, hlídání SLA smluv a monitorování sítě. Zadavatel požaduje zajištění služeb licenční podpory na 12 měsíců. Předmětem VZ je roční licenční podpora pro SW HP Service Manager 7 zahrnující:
• průběžné poskytování programových korekcí (upgrade, update)
• spolupráce techniků ve střediscích HP Response Center s IT administrátory MZe
• poradenství k funkcím a použití software, diagnóze a řešení problémů.
Přehled jednotlivých položek v rámci produktu HP Service manager 7 je uveden v xls souboru jako příloha této zadávací dokumentace.

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 12.00000000
- Měrná jednotka: měsíc
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 33333.33000000


Místo plnění veřejné zakázky Tešnov 17/65, Praha 1
Ulice: Tešnov 17/65
Obec: 117 05 Praha 1
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění (v měsících) 12
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace