Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodání automatických kávovarů…

Výpis systémových zpráv

Dodání automatických kávovarů pro potřeby Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy

Systémové číslo: T002/16/V00047922
Zadavatel: Krajské ředitelství policie...
Evidenční čísla zadavatele: KRPA-489939 /ČJ-2016-0000VZ-V

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Thein Systems a.s. 27675645 Ne 617 270,00 746 896,70 13.12.2016 08:32:20
ITAGE, spol. s r.o. 25879243 Ne 576 000,00 696 960,00 12.12.2016 21:20:54
Zet plus, spol. s r.o. 18628516 Ne 669 790,00 810 445,90 13.12.2016 08:24:19
Miloš Trejtnar 15851516 Ne 491 100,00 594 231,00 07.12.2016 07:27:38
KRISTYÁN cz s.r.o. 27139280 Ne 557 512,40 674 590,00 12.12.2016 17:27:16
1 2
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva specSHOP s.r.o. 28858506
Datum uzavření smlouvy 22.12.2016
Celková smluvní cena bez DPH 524 600,00
Celková smluvní cena s DPH 634 766,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 110 166,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Dodání 30 ks kávovarů


Položky předmětu:
- Název: Dodání automatických kávovarů pro potřeby Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy
- Kód z číselníku NIPEZ: 39221000-7 - Kuchyňské zařízení
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 39221000-7 - Kuchyňské zařízení
- Popis: 1. Předmět plnění: 10 kusů automatických kávovarů NIVONA 758
10 kusů automatických kávovarů NIVONA 838
10 kusů automatických kávovarů JURA E60
- dodržení požadovaných typů a parametrů
- pouze originální materiál
- záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, neudává-li výrobce vyšší
- veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka)
- dodání předmětu plnění do 15 dnů ode dne podpisu kupní smlouvy po obdržení písemné objednávky nejpozději do 28. 12. 2016
- dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně
- zálohy zadavatel neposkytuje
- platba bankovním převodem
- splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů
- Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
- Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele.
Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení bez udání důvodu.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 30
- Měrná jednotka: Kus


Místo plnění veřejné zakázky Nad Šeberákem 561 (sklad OSM Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy, p. Kintner -731553015; 974 823 404) 561, Praha 4 Kunratice
Ulice: Nad Šeberákem 561 (sklad OSM Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy, p. Kintner -731553015; 974 823 404) 561
Obec: 148 00 Praha 4 Kunratice
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 22.12.2016
Předpokládaná doba plnění do 28.12.2016
Smlouva Kupní smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace