Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka FW clusteru vč.…

Výpis systémových zpráv

Dodávka FW clusteru vč. podpory a prodloužení podpory Kernun GTM ATR

Systémové číslo: T002/16/V00047159
Zadavatel: Česká republika - Úřad pro...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
O2 Czech Republic a.s. 60193336 Ano 841 600,00 1 018 336,00 07.12.2016 11:59:26
Trusted Network Solutions,a.s. 26239701 Ano 853 780,00 1 033 074,00 07.12.2016 12:34:38
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva O2 Czech Republic a.s. 60193336
Datum uzavření smlouvy 13.12.2016
Celková smluvní cena bez DPH 841 600,00
Celková smluvní cena s DPH 1 018 336,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 176 736,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Dodávka firewall clusteru včetně servisní podpory, prodloužení podpory stávajícího Kernun GTM ATR řešení.


Položky předmětu:
- Název: Dodávka FW clusteru
- Kód z číselníku NIPEZ: 32420000-3 - Síťová zařízení
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 32420000-3 - Síťová zařízení
- Popis: Dodávka a instalace clusteru HW appliance firewallového řešení splňujícího tyto minimální požadavky:

• dodávka ve formě HW appliance – cluster 2 zařízení zajišťující odolnost vůči výpadku jednoho z nich,
• technologie kompatibilní se stávajícím FW řešením Kernun UTM 440 cluster a Kernun UTM 150 cluster,
• provedení a instalace do racku 19",
• možnost řízení komunikace volitelně na síťových vrstvách L3 až L7,
• možnost řízení komunikace na úrovni jednotlivých aplikačních příkazů protokolů: HTTP, SMTP, POP3, IMAP4, DNS, FTP, H.323, SQLNet,
• detekování skutečných typů přenášených dokumentů v rámci HTTP komunikace (nikoli na základě deklarace klienta/serveru) a možnost kontroly přenosu dokumentů podle detekovaného typu,
• podpora autentizace – min. Kerberos, NTLM, LDAP, RADIUS,
• podpora integrace s Microsoft Active Directory včetně řízení dle skupin uživatelů,
• možnost používat zařízení jako DNS server, NTP server, emailovou bránu,
• možnost řízení šířky pásma QoS podle protokolů, portů, uživatelů či typů souborů,
• plná podpora protokolu IPv6, obousměrná IPv4/IPv6 brána, podpora dual-stacku,
• podpora VLAN,
• ochrana proti útokům DoS, DDoS, DNS poisoningu, click-jackingu, sql-injection, php-injection,
• podpora IPSec a Open VPN,
• možnost ukončení TSL/SSL komunikace na FW a provádění všech kontrol v šifrovaném provozu,
• webfilter – řízení přístupů na web na základě kategorizace obsahu webu s min. 90% úspěšností skutečného HTTP provozu v českém prostředí,
• možnost definovat ve webfilteru politiku přístupu dle času, kategorií, cílové URL a cílové IP adresy,
• možnost definovat ve webfilteru výjimky na základě black/whitelistů,
• podpora rozhraní ICAP serveru,
• filtrace HTML, JavaScript/Java/ActiveX včetně možnosti využít tyto funkce formou ICAP serveru.
• integrovaný antivir s podporou ICAP serveru,
• antivirová kontrola v protokolech HTTP, SMTP, POP3, IMAP4, FTP,
• podpora paralelní instalace více verzí firmware s možností okamžitého návratu k poslední funkční verzi,
• logování provozu včetně vyhodnocení hrozeb, možnost vzdáleného logování,
• podrobné logování s podporou více úrovní detailnosti – možnost úplného záznamu veškerého provozu,
• záznamy provozu pro následný forenzní audit dle české jurisdikce.


Součástí dodávky FW clusteru je také jeho instalace do racku, implementace, přenesení konfigurace ze stávajícího Kernun UTM 150 clusteru, kompletní zprovoznění a ověření funkčnosti v místě dodání - Na Příkopě 390/3, 110 00 Praha, a dále servisní podpora po dobu 4 roků po dodání zahrnující řešení závad nahlášených zadavatelem s reakcí do dalšího pracovního dne po obdržení požadavku zadavatele a taktéž dodávky veškerých upgradů a updatů SW vybavení FW clusteru.

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:


- Název: Servisní podpora a vzdálená správa Kernun GTM ATR
- Kód z číselníku NIPEZ: 72253000-3 - Help desk a podpůrné služby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 72253000-3 - Help desk a podpůrné služby
- Popis: Prodloužení služeb servisní podpory a vzdálené správy stávajícího řešení Kernun GTM ATR v sídle zadavatele od 1. 1. 2017 po dobu 4 (slovy: „čtyř“) roků zahrnující:

• údržbu Kernun GTM ATR zajišťující jeho bezchybný a efektivní chod,
• řešení závad či chyb nahlášených zadavatelem s reakcí do 4 hodin od přijetí požadavku zadavatele,
• dodávky veškerých upgradů a updatů Kernun GTM ATR,
• svěřenou správu pomocí vzdáleného přístupu i osobních zásahů v sídle zadavatele,
• sledování a vyhodnocování provozu Kernun GTM ATR dle požadavků zadavatele,
• aplikace SW patchů či hotfixů a nových verzí SW,
• telefonické a emailové konzultace.

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:


Místo plnění veřejné zakázky Na Příkopě 390/3, Praha
Ulice: Na Příkopě 390/3
Obec: 110 00 Praha
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je 30 dnů ode dne uzavření smlouvy Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy.
Smlouva Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace