Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodání střeleckých brýlí…

Výpis systémových zpráv

Dodání střeleckých brýlí Peltor 3M MAXIM pro výkonné útvary Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy

Systémové číslo: T002/16/V00046881
Zadavatel: Krajské ředitelství policie...
Evidenční čísla zadavatele: KRPA-463623-2/ČJ-2016-0000VZ-R

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
EUROLAMP s.r.o. 25587943 Ne 109 500,00 132 495,00 25.11.2016 17:13:29
Mgr. Jiří Holubář 61211290 Ne 97 500,00 117 975,00 27.11.2016 22:10:28
ITAGE, spol. s r.o. 25879243 Ne 111 000,00 134 310,00 27.11.2016 11:29:02
CANIS SAFETY a.s. 26816121 Ne 79 900,00 96 679,00 21.11.2016 13:52:46
Ing. Dan RICHTER 61298484 Ne 103 700,00 125 477,00 26.11.2016 16:54:11
1 2
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva CANIS SAFETY a.s. 26816121
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Vybraný dodavatel předložil nejnižší nabídkovou cenu a splnil zákonné požadavky a požadavky zadavatele.
Datum uzavření smlouvy 16.12.2016
Celková smluvní cena bez DPH 79 900,00
Celková smluvní cena s DPH 96 679,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 16 779,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Dodání 100 kusů sad střeleckých brýlí Peltor 3M MAXIM pro výkonné útvary Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy viz specifikace Příloha č. 1 - Technický list.
Každá sada těchto brýlí musí obsahovat 3 výměnná skla (čiré, žluté, bronzové), měkké pouzdro s poutkem na opasek a samotný rám pro skla.


Položky předmětu:
- Název: Sada střeleckých brýlí Peltor 3M MAXIM, viz Příloha č. 1 - Technický list. Každá sada těchto brýlí musí obsahovat 3 výměnná skla (čiré, žluté, bronzové), měkké pouzdro s poutkem na opasek a samotný rám pro skla.
- Kód z číselníku NIPEZ: 33735100-2 - Ochranné brýle
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 33735100-2 - Ochranné brýle
- Popis: Požadavky zadavatele:
- dodržení požadovaných parametrů.
- záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší.
- veškeré náklady dodavatele spojené s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně, která bude zpracována za 1 kus bez i včetně DPH a cenu bez i včetně DPH za všech 100 sad.
- dodání předmětu plnění do 10 dnů ode dne obdržení písemné objednávky nejpozději do 20. 12. 2016.
- dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně na adresu: Nad Šeberákem 561, Praha 4 - Kunratice (sklad OSM Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy), kontaktní osoba p. Rudolf Kintner, tel: 974 823 404, 731 553 015.
- zálohy zadavatel neposkytuje.
- splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů.
- návrh kupní smlouvy (předložení jejího editovatelného návrhu), která bude obsahovat platební podmínky, požaduje zadavatel pouze po vítězném uchazeči
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 100
- Měrná jednotka: Souprava


Místo plnění veřejné zakázky Nad Šeberákem 561, Praha 4, Kunratice
Ulice: Nad Šeberákem 561
Obec: 140 00 Praha 4, Kunratice
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Bližší specifikace: kontaktní osoba p. Rudolf Kintner, tel: 974 823 404, 731 553 015
Předpokládaná doba plnění od 16.12.2016
Předpokládaná doba plnění do 20.12.2016
Smlouva Kupní smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace