Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářského nábytku

Výpis systémových zpráv

Nákup kancelářského nábytku

Systémové číslo: T002/16/V00046779
Zadavatel: Česká republika - Krajské...
Evidenční čísla zadavatele: KRPU-236372/ČJ-2016-0400VZ

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Artspect, a.s. 28123395 Ano 1 521 455,00 1 840 962,00 25.11.2016 14:36:03
INTERIER TECH s.r.o. 29058155 Ano 1 602 031,00 1 938 457,51 28.11.2016 07:22:05
Český nábytek a.s. 26063395 Ne 2 619 536,00 3 169 638,56 25.11.2016 13:21:07
Yorkplace administration... 02051028 Ne 2 513 026,00 3 040 761,46 26.11.2016 09:48:46
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva INTERIER TECH s.r.o. 29058155
Datum uzavření smlouvy 07.12.2016
Celková smluvní cena bez DPH 1 602 031,00
Celková smluvní cena s DPH 1 938 457,51
Sazba DPH v % 21,00
DPH 336 426,51
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářského nábytku dle krycího listu a specifikace, které jsou přílohou této výzvy. Pokud jsou v krycím listu nebo technické specifikaci uváděny odkazy na konkrétní výrobky či zboží, zadavatel v těchto případech umožní pro plnění veřejné zakázky použití i jiných kvalitativně a technicky obdobných řešení. Obdobný předmět veřejné zakázky musí být plně kompatibilní s předmětem uvedeným v krycím listu. Takové řešení není považováno za variantní řešení. Podáním nabídky zájemce stvrzuje, že nabízené zboží splňuje technickou specifikaci uvedenou v přílohách této výzvy.
Dodavatel ve své nabídce uvede termín dodání zboží v kalendářních dnech. Zboží musí být dodáno nejpozději do 16.12.2016 a to včetně fakturace. Zboží bude dodáno jednorázově.
Zájemce o veřejnou zakázku ve své nabídce doloží kopii živnostenského oprávnění popřípadě kopii výpisu z obchodního rejstříku, kde předmět podnikání musí souhlasit s předmětem veřejné zakázky. Dále zájemce doloží podepsaný návrh kupní smlouvy osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Dále zájemce doloží vyplněný krycí list ve všech položkách určených k nacenění.


Položky předmětu:
- Název: Kancelářský nábytek
- Kód z číselníku NIPEZ: 39130000-2 - Kancelářský nábytek
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 39130000-2 - Kancelářský nábytek
- Popis:
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: Různé


Místo plnění veřejné zakázky Petrovická 172, Ústí nad Labem - Božtěšice
Ulice: Petrovická 172
Obec: 403 40 Ústí nad Labem - Božtěšice
Stát: Česká republika - CZE
Region: Ústecký kraj (CZ042)
Popis doby plnění jednorázová dodávka
Smlouva Kupní smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace