Domů  /  Zadávací řízení  /  VZMR č. 71 - Nákup nábytku –…

Výpis systémových zpráv

VZMR č. 71 - Nákup nábytku – 2016

Systémové číslo: T002/16/V00046599
Zadavatel: Státní úřad inspekce práce
Evidenční čísla zadavatele: VZMR č. 71

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
AMBRA - Group, s.r.o. 25379887 Ano 652 600,00 789 646,00 21.11.2016 08:14:49
KASCH - interiér s.r.o. 26831724 Ano 669 950,00 810 639,50 21.11.2016 13:47:43
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva AMBRA - Group, s.r.o. 25379887
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší nabídková cena
Datum uzavření smlouvy 28.11.2016
Celková smluvní cena bez DPH 652 600,00
Celková smluvní cena s DPH 789 646,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 137 046,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem této zakázky je dodávka, doprava, stěhování a montáž kancelářského nábytku, židlí
a dalších komponentů (dále jen „zboží“) dle přílohy č. 1 ZD - Specifikace a kalkulace zakázky včetně místa dodání.

Zadavatel požaduje, aby veškeré uchazečem nabízené zboží splňovalo Metodiku pro nákup nábytku (dále také „Metodika“) dle Usnesení vlády ze dne 14. června 2010 č. 465 k Pravidlům uplatňování environmentálních požadavků při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Tento dokument je uveden v zadávací dokumentaci jako příloha č. 6 - Metodika pro nákup nábytku. Zadavatel požaduje splnění pouze článku 2.1 této Metodiky, vč. doložení dokumentů požadovaných Metodikou k jednotlivým bodům článku 2.1 této Metodiky.

Blíže viz ZD.


Položky předmětu:
- Název: Kancelářský nábytek
- Kód z číselníku NIPEZ: 39130000-2 - Kancelářský nábytek
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 39130000-2 - Kancelářský nábytek
- Popis: V základním kódu NIPEZ jsou obsaženy všechny požadované položky zakázky. Pro posouzení nabídkové ceny je směrodatná nabídková cena celkem bez DPH – tuto částku vyplní uchazeč do Krycího listu nabídky (příloha č. 7 ZD), do přílohy č. 1 – Specifikace a kalkulace zakázky včetně místa dodání, přílohy č. 2 Návrh smlouvy o dílo a v systému Gemin. Nabídková cena musí být totožná ve výše uvedených dokumentech a současně v systému Gemin. Pokud se bude nabídková cena v těchto dokumentech nebo v systému Gemin lišit, bude zadavatel tuto skutečnost považovat jako pokus uvést zadavatele v omyl a takovouto nabídku ze zadávacího řízení vyřadí a následně bude uchazeč vyloučen z další účasti v zadávacím řízení.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: Cena celkem
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 0,00


Místo plnění veřejné zakázky Kolářská 451/13, Opava
Ulice: Kolářská 451/13
Obec: 746 01 Opava
Stát: Česká republika - CZE
Region: Moravskoslezský kraj (CZ080)
Bližší specifikace: Další místa jsou uvedené v příloze č. 1 této ZD, jejichž součástí je i určení rozmístění jednotlivého zboží.
Předpokládaná doba plnění od 28.11.2016
Předpokládaná doba plnění do 16.12.2016
Smlouva SoD - nábytek - Ambra

metodická nápověda

Kontextová navigace