Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup zdravotnického…

Výpis systémových zpráv

Nákup zdravotnického materiálu pro KŘP Ústeckého kraje II.

Systémové číslo: T002/16/V00045957
Zadavatel: Česká republika - Krajské...
Evidenční čísla zadavatele: KRPU-229155/ČJ-2016-0400VZ

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Martin Bergl 42478430 Ne 39 250,00 47 492,50 15.11.2016 07:55:17
Mgr. Jiří Holubář 61211290 Ne 37 100,00 44 891,00 14.11.2016 22:54:29
AMESA s.r.o. 25593374 Ne 38 250,00 46 282,50 10.11.2016 10:55:00
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Mgr. Jiří Holubář 61211290
Datum uzavření smlouvy 25.11.2016
Celková smluvní cena bez DPH 37 100,00
Celková smluvní cena s DPH 44 891,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 7 791,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění Předmět:
- Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je dodávka zdravotnického materiálu pro KŘP Ústeckého kraje II.
Veškeré potřebné informace naleznete v příloze č. 1 - krycí list a technická specifikace, která je součástí výzvy k podání nabídek.
Účastník je povinen ve své cenové nabídce doložit:
1. Prostou kopii živnostenského listu, případně prostý výpis z obchodního rejstříku, příp. licenci s předmětem činnosti, kde předmět podnikání musí souhlasit s předmětem veřejné zakázky.

2. Vyplněný krycí list ve všech položkách, který je přílohou č. 1 výzvy k podání nabídek. Soubory musí být vyplněny ve všech položkách určených k vyplnění a nacenění, měrná jednotka a množství jsou neměnné.

3. Návrh kupní smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

4. Účastník je povinen doložit zdravotní nezávadnost předmětu plnění.

Účastník podáním nabídky stvrzuje, že jím nabízený předmět veřejné zakázky splňuje zadanou technickou specifikaci, která je uvedena v příloze č. 1.
V této souvislosti rovněž zadavatel, veřejné zakázky, požaduje, aby materiál s vyznačenou dobou exspirace byl dodán s minimálně 3/4 dobou před termínem uplynutí této doby (např. má-li materiál exspiraci 24 měsíců, dodá prodávající materiál minimálně s 18 měsíci od data jeho exspirace.

Účastník je dále povinen informovat kupujícího o dodání zboží nejméně 3 pracovní dny předem.
Zboží bude dodáno, na adresu předmětu plnění, jednorázově.


Položky předmětu:
- Název: Nákup zdravotnického materiálu pro KŘP Ústeckého kraje II.
- Kód z číselníku NIPEZ: 33140000-3 - Zdravotnický spotřební materiál
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 33140000-3 - Zdravotnický spotřební materiál
- Popis:
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: Různé


Místo plnění veřejné zakázky Petrovická 174, Ústí nad Labem - Božtěšice
Ulice: Petrovická 174
Obec: 403 40 Ústí nad Labem - Božtěšice
Stát: Česká republika - CZE
Region: Ústecký kraj (CZ042)
Popis doby plnění Prodávající dodá zboží kupujícímu do 15. prosince 2016.
Smlouva Kupní smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace