Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářských potřeb…

Výpis systémových zpráv

Nákup kancelářských potřeb pro Auditní orgán MF

Systémové číslo: T002/12/V00003648
Zadavatel: Česká republika -...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Helap, s.r.o. 27198294 Ne 75 010,00 90 762,10 02.01.2013 13:35:34
KODEX, a.s. 25634381 Ano 78 005,63 94 386,81 28.12.2012 06:15:13
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva KODEX, a.s. 25634381
Datum uzavření smlouvy 04.01.2013
Celková smluvní cena bez DPH 78 005,63
Celková smluvní cena s DPH 94 386,81
Sazba DPH v % 21,00
DPH 16 381,18
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Nákup kancelářských potřeb pro Auditní orgán Ministerstva financí.
Veškeré pokyny a požadavky, včetně platebních podmínek a povinností dodavatele jsou uvedeny v příloze této zakázky pod názvem "Výzva více zájemcům o VZMR"


Položky předmětu:
- Název: Dodávka Kancelářský potřeb
- Kód z číselníku NIPEZ: Kancelářské potřeby a různý papírový materiál
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Kancelářské potřeby
- Popis: Dodávka kancelářských potřeb dle Přílohy č. 1 - specifikace v požadovaném množství a kvalitě. Příloha č. 1 je samostatnou přílohou této výzvy.

Součástí nabídky bude vyplněná Příloha č. 1.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1.00000000
- Měrná jednotka: Kč


Místo plnění veřejné zakázky Politických vězňů 1419/11, Praha 1
Ulice: Politických vězňů 1419/11
Obec: 110 00 Praha 1
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Dodávka bude provedena jednorázově v termínu k 10.lednu 2013.
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace