Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka stravenek pro SJČR

Výpis systémových zpráv

Dodávka stravenek pro SJČR

Systémové číslo: T002/16/V00045766
Zadavatel: Správa jeskyní České republiky

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Pluxee Česká republika a.s. 61860476 Ne 0,00 0,00 08.11.2016 10:09:59
Edenred CZ s.r.o. 24745391 Ne 0,00 0,00 10.11.2016 09:55:08
Up Česká republika s.r.o. 62913671 Ne 630,00 762,30 10.11.2016 14:50:00
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy rámcová smlouva s 1 účastníkem zadávacího řízení
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Edenred CZ s.r.o. 24745391
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší nabídková cena
Datum uzavření smlouvy 24.11.2016
Celková smluvní cena bez DPH 0,00
Celková smluvní cena s DPH 0,00
Sazba DPH v % -100,00
DPH 0,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem plnění je dodávka stravovacích poukázek pro zaměstnance SJČR s uzavřením rámcové smlouvy na dobu neurčitou.


Položky předmětu:
- Název: Stravenky
- Kód z číselníku NIPEZ: 30199770-8 - Stravenky
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30199770-8 - Stravenky
- Popis: Předmětem plnění je opakující se dodávka stravovacích poukázek pro zaměstnance SJČR s uzavřením rámcové smlouvy na dobu neurčitou v předpokládaném počtu 2000Ks měsíčně v nominální hodnotě stravenek 75,- Kč/ks, 80,- Kč/ks, 90,- Kč/ks, 100,- Kč/ks nebo 105Kč/kus. Nominální hodnotu určuje zadavatel. Stravenky musí být uplatnitelné v běžných stravovacích zařízeních či v prodejnách potravin bez omezení. Jejich využití musí být umožněno celorepublikově, to znamená, že dodavatel musí mít zajištěny smluvní partnery na území celé ČR. Uchazeč bere na vědomí, že předpokládaný počet odebíraných stravenek (2000ks měsíčně - 24000 ks stravenek ročně) je pouze orientační a v průběhu platnosti smlouvy se může měnit, stejně tak se může měnit nominální hodnota stravenek. Zadavatel bude na počátku odebírat stravenky v hodnotě 75,- Kč/ks. Zadavatel předpokládá v budoucnu navýšení nominální hodnoty stravenek na 75,80,90,100 nebo 105Kč. Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu trvání smlouvy měnit výši nominální hodnoty stravenek, měnit počty nakupovaných stravenek nebo neobjednat stravenku žádnou. V případě těchto změn musí být zachována nabídková cena uchazeče. Nabídkové cena musí také obsahovat veškeré náklady spojené s dodáním stravenek na místa určená zadavatelem (balné, dopravné atd.) a to již od jednoho kusu. Jakékoliv navýšení ceny nebude zadavatel akceptovat. Stravenky budou objednávat jednotlivá pracoviště samostatně na základě dílčích objednávek e-mailem nebo poštou (či v interním systému uchazeče pokud to uchazeč umožňuje) – seznam pracovišť pro dodávky stravenek je jako výkaz k vyplnění nedílnou součástí výzvy („SJČR stravenky tabulka k vyplnění.xls“). Stravenky musí být dodány nejpozději do 5ti pracovních dnů od doručení objednávky uchazeči. Uchazeč ručí za zásilku až do fyzického předání zadavateli.

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 48
- Měrná jednotka: měsíc
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Květnové náměstí 3, Průhonice
Ulice: Květnové náměstí 3
Obec: 252 43 Průhonice
Stát: Česká republika - CZE
Region: Středočeský kraj (CZ020)
Popis doby plnění Dle smlouvy
Smlouva Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace