Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění roční servisní…

Výpis systémových zpráv

Zajištění roční servisní podpory HW diskového pole Hitachi

Systémové číslo: T002/16/V00044906
Zadavatel: Česká republika -...
Evidenční čísla zadavatele: Č. j.: MF-32358/2016/5901

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
COMPAREX  CZ  s. r.o. 63077124 Ano 318 684,00 385 607,64 26.10.2016 16:16:12
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva COMPAREX  CZ  s. r.o. 63077124
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Jediná podaná nabídka a splňující požadavky zadavatele.
Datum uzavření smlouvy 22.11.2016
Celková smluvní cena bez DPH 318 684,00
Celková smluvní cena s DPH 385 607,64
Sazba DPH v % 21,00
DPH 66 923,64
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem veřejné zakázky je pořízení servisní podpory HW diskového pole HITACHI na jeden rok od 1. prosince 2016 do 30. listopadu 2017 v dále uvedeném rozsahu. V současné době servisní podpora diskového pole Hitachi HDS USP-V výrobní číslo 78997 končí 30.11.2016 a lze předpokládat výskyt závad diskového pole s ohledem na 5 letý rutinní provozu zařízení.


Položky předmětu:
- Název: Zajištění roční servisní podpory HW diskového pole Hitachi
- Kód z číselníku NIPEZ: 50312600-1 - Opravy a údržba zařízení pro informační technologie
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 50312600-1 - Opravy a údržba zařízení pro informační technologie
- Popis: Servisní podpora diskového pole Hitachi zahrnuje:
- Poskytování servisní podpory na místě v režimu 24x7 s reakční dobou 4 hodiny,
- Zásah servisního technika a opravy diskového pole Hitachi výměnou vadných dílů,
- Materiál potřebný pro opravy diskového pole,
- Přístup na Helpdesk k hlášení závad a sledování postupu řešení,
- Kompletní podpora pro hardware a integrovaný software (firmware),
- Přístup k softwarovým updatům a upgradům – bezpečnostní záplaty, opravy chyb, funkční rozšíření i nové verze
- Komunikace se servisním centrem dodavatele, společností HITACHI (HDS) a řešení problému,
- Služby dohledového centra.

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: soubor definovaných služeb/1 rok


Místo plnění veřejné zakázky Letenská 525/15, Praha 1
Ulice: Letenská 525/15
Obec: 118 10 Praha 1
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Jeden rok od 1. prosince 2016 do 30. listopadu 2017.
Smlouva smlouva 9009/088/2016 O...

metodická nápověda

Kontextová navigace