Domů  /  Zadávací řízení  /  Renovace tonerů FÚ pro…

Výpis systémových zpráv

Renovace tonerů FÚ pro Moravskoslezský kraj a FÚ pro Olomoucký kraj a jejich podřízených územních pracovišť

Systémové číslo: T002/16/V00043739
Zadavatel: Generální finanční ředitelství

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Thein Systems a.s. 27675645 Ne 57 300,00 69 333,00 04.10.2016 16:27:17
Z + M Partner, spol. s r.o. 26843935 Ne 47 655,00 57 662,55 04.10.2016 08:41:07
TONERSYSTEM s.r.o. 26842548 Ano 25 200,00 30 492,00 05.10.2016 11:37:45
TEKO TECHNOLOGY s.r.o. 25399527 Ano 106 600,00 128 986,00 26.09.2016 09:50:19
ECOTONER s.r.o. 26134501 Ano 52 850,00 63 948,50 04.10.2016 13:06:17
1 2
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva TONERSYSTEM s.r.o. 26842548
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Uchazeč Pody print odstoupil od plnění.
Datum uzavření smlouvy 15.12.2016
Celková smluvní cena bez DPH 25 200,00
Celková smluvní cena s DPH 30 492,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 5 292,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem této zakázky je jednorázová renovace tonerů do laserových tiskáren a to včetně výměny jejich vadných součástí. Požadujeme renovované tonery, nikoli dodávku alternativních tonerů.

Povinnou součástí nabídky je vyplněná tabulka renovovaných tonerů dle jejich typů a požadovaného množství uvedená v přiloženém souboru Renovace.xls.

Požadujeme vyplnit údaje o ceně za kus včetně dopravy z a do místa plnění v členění bez DPH, DPH 21% a včetně DPH pro jednotlivé typy tonerů a záruku v měsících.
Dodavatel akceptuje zveřejnění smlouvy na webových stránkách zadavatele a profilu zadavatele.
Termín plnění: do 1 měsíce od uzavření smlouvy.

Nabídková cena bude zpracována v celkové výši bez DPH, DPH a vč. DPH.
Celková nabídková cena zakázky bude zpracována jako cena nejvýše přípustná a musí zahrnovat veškeré náklady spojené s realizací a kvalitním plněním veřejné zakázky.

Nabídka bude zpracována v českém jazyce, v písemné formě a podepsána statutárním zástupcem uchazeče.
Platební podmínky:
Zadavatelem nebude poskytnuta záloha.
Daňový doklad bude vystaven s 30 denní splatností po doručení zadavateli a bude doložen dodacími listy odsouhlasenými a podepsanými zástupci zadavatele.

Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout bez uvedení důvodů všechny předložené nabídky event. výzvu zrušit bez jakýkoliv závazků k uchazečům a současně při zadání zakázky nejsou přípustné námitky uchazečů. Zadavatel si vyhrazuje právo prověření údajů v nabídce a vyžádat si jejich dopřesnění.
V případě, že uchazeč nepředloží požadované doklady nebo nesplní požadavky stanové v této výzvě, bude z hodnocení vyloučen.


Položky předmětu:
- Název: Renovace tonerů
- Kód z číselníku NIPEZ: 50323000-5 - Opravy a údržba periferních zařízení počítačů
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 50323000-5 - Opravy a údržba periferních zařízení počítačů
- Popis: Renovace tonerů do laserových tiskáren a to včetně výměny jejich vadných součástí.
Požadujeme renovované tonery, nikoli dodání alternativních tonerů.
Požadujeme zpětný odběr prázdných kazet.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: dodávka


Místo plnění veřejné zakázky GFŘ - OIT v Ostravě, Na Jízdárně 3162/3, Ostrava
Ulice: GFŘ - OIT v Ostravě, Na Jízdárně 3162/3
Obec: 709 00 Ostrava
Stát: Česká republika - CZE
Region: Moravskoslezský kraj (CZ080)
Předpokládaná doba plnění od 15.12.2016
Předpokládaná doba plnění do 16.01.2017
Smlouva Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace