Domů  /  Zadávací řízení  /  Tonery renovované 30 pro KrP…

Výpis systémových zpráv

Tonery renovované 30 pro KrP Praha

Systémové číslo: T002/16/V00043647
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Thein Systems a.s. 27675645 Ne 82 710,00 100 079,10 03.10.2016 08:15:30
Pavel Danihelka 72820942 Ano 38 000,00 45 980,00 26.09.2016 13:21:06
COMP`S, spol. s r.o. 46709576 Ano 31 495,87 38 110,00 29.09.2016 09:04:10
Z + M Partner, spol. s r.o. 26843935 Ne 115 460,00 139 706,60 29.09.2016 14:18:49
TEKO TECHNOLOGY s.r.o. 25399527 Ne 76 080,00 92 056,80 03.10.2016 08:33:42
1 2
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Pody print s.r.o. 29155207
Datum uzavření smlouvy 03.10.2016
Celková smluvní cena bez DPH 28 950,00
Celková smluvní cena s DPH 35 029,50
Sazba DPH v % 21,00
DPH 6 079,50
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- tonery renovované 240 ks - viz příloha


Položky předmětu:
- Název: Tonery renovované pro KrP Praha
- Kód z číselníku NIPEZ: 30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
- Popis: Dodávka renovovaných tonerů pro laserové tiskárny a multifunkce - viz příloha. Součástí nabídky musí být příloha (pokud možno formátu .xls) s vyplněnou tabulkou s cenami včetně DPH u všech poptávaných typů tonerů. Stejná nabídková cena jako v příloze musí být uvedena v nabídkovém formuláři nabídky. V nabídce je nutno dodržet kapacitu tonerů - počet stran.

Tonery musí být takové kvality, aby i drobné tenké písmo bylo dostatečně čitelné, podobně jako u originálního toneru.
Pokud toner běžně obsahuje, nebo může obsahovat čip, je cena a dodávka toneru včetně čipu.

V rámci záruky renovovaných nebo alternativních tonerů se dodavatel zavazuje uzavřením smlouvy o dodávce na základě objednávky k výměně vadného toneru, případně k výměně dalšího poškozeného spotřebního materiálu ( např. válec) v případě že bylo poškození způsobeno vadným tonerem do 3 pracovních dní přímo na daném konkrétním pracovišti ÚP KrP Praha.

Zadavatel si může vyžádat před vlastní objednávkou a dodávkou vzorek 1ks toneru od každého typu toneru pro vyzkoušení a ověření vlastností toneru. Dodavatel se zavazuje, že vzorek dodá do tří pracovních dní od vyžádání. Při uskutečnění objednávky se dodaný vzorek započítá do dodávky. Pokud by zadavatel zboží neobjednal, vyzkoušený vzorek vrátí dodavateli.

Zadavatel v rámci této veřejné zakázky může zboží objednat i ve dvou samostatných objednávkách..


Doprava zboží včetně případného vzorku dle objednávky do sídla KrP Praha je v ceně. Doba dodání do pěti pracovních dnů po obdržení objednávky. Platba na fakturu se splatností min. 14 dní po dodání zboží. Faktura nesmí překročit cenu objednávky.

Smlouva o dodávce je uzavřena odsouhlasením objednávky zadavatele dodavatelem, případně dnem dodání zboží nebo jeho části.

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: zakázka


Místo plnění veřejné zakázky Žerotínova 1143/38, Praha 3
Ulice: Žerotínova 1143/38
Obec: 130 00 Praha 3
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 03.10.2016
Předpokládaná doba plnění do 19.10.2016
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace