Domů  /  Zadávací řízení  /  Tonery CE278a - SUZ, 8-2016

Výpis systémových zpráv

Tonery CE278a - SUZ, 8-2016

Systémové číslo: T002/16/V00042271
Zadavatel: České vysoké učení...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Thein Systems a.s. 27675645 Ne 6 870,00 8 312,70 18.08.2016 15:25:03
ABEL-Computer s.r.o. 47678488 Ne 350,00 423,50 18.08.2016 13:11:41
COMP`S, spol. s r.o. 46709576 Ano 3 120,00 3 775,20 25.08.2016 12:18:40
ITAGE, spol. s r.o. 25879243 Ne 5 850,00 7 078,50 26.08.2016 10:44:33
HTH system s.r.o. 27182169 Ne 15 540,00 18 803,40 25.08.2016 09:01:48
1 2 3
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva COMP`S, spol. s r.o. 46709576
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižní nabídková cena
Datum uzavření smlouvy 06.09.2016
Celková smluvní cena bez DPH 3 120,00
Celková smluvní cena s DPH 3 775,20
Sazba DPH v % 21,00
DPH 655,20
Měna koruna česká
Jednotková cena položek
toner
bez DPH 104,00
s DPH 125,84
sazba DPH v % 21,00
DPH 21,84
Základní popis plnění
Předmět:
- Toner CE278a


Položky předmětu:
- Název: toner
- Kód z číselníku NIPEZ: 30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
- Popis: Toner do HP LaserJet-1536dnf:
* firemní označení CE278a
* originální výrobce není podmínkou (může být alternativní)
* renovovaný toner není akceptovatelný


* nabídková cena je konečná a zahrnuje i cenu dopravy případně další přidružené platby (např. recyklační poplatky apod.)
* dodání předmětu plnění do 14 dnů ode dne obdržení písemné objednávky
* zálohy zadavatel neposkytuje
* platba bankovním převodem
* Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
* splatnost faktury daňového dokladu 30 dnů
* faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele
* dodavatel se zavazuje odvést DPH z této zakázky dle platných zákonů
* zadavatel si vyhrazuje právo bez udání důvodu výběrové řízení zrušit
* místo převzetí záruční opravy je v místě dodání

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 30
- Měrná jednotka: ks


Místo plnění veřejné zakázky Vaníčkova 7, Praha 6
Ulice: Vaníčkova 7
Obec: 160 17 Praha 6
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění do 14 dnů od doručení objednávky
Smlouva objednávka

metodická nápověda

Kontextová navigace