Domů  /  Zadávací řízení  /  Servis MF zařízení RICOH

Výpis systémových zpráv

Servis MF zařízení RICOH

Systémové číslo: T002/16/V00040899
Zadavatel: Povodí Moravy, s.p.

Oznámení o uzavření smlouvy

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
RICOH Czech Republic s.r.o. 48117820 Ano 1 828 100,00 2 212 001,00 29.07.2016 08:14:32
FADOMA DATA spol. s r.o. 45194416 Ano 2 671 800,00 3 232 878,00 03.08.2016 10:54:12
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy rámcová smlouva s 1 uchazečem
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva FADOMA DATA spol. s r.o. 45194416
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e nejnižší nabídková cena
Datum uzavření smlouvy 29.08.2016
Celková smluvní cena bez DPH 2 671 800,00
Celková smluvní cena s DPH 3 232 878,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 561 078,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem veřejné zakázky je poskytování pozáruční opravy a servis 24 ks multifunkčních zařízení ve vlastnictví objednatele, a to v rozsahu, který dle svých aktuálních potřeb stanoví objednatel.


Položky předmětu:
- Název: Servis MF zařízení RICOH
- Kód z číselníku NIPEZ: 50313200-4 - Údržba kopírovacích strojů
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 50313200-4 - Údržba kopírovacích strojů
- Popis: Součástí závazku objednatele je zejména:
- dodávka 1 ks čtečky karet YSoft USB CR v2, ASK FSK 125kHz (nebo kompatibilní) na zařízení RICOH Aficio mp C2051AD a 1ks licence embedded terminálu, včetně servisní podpory, přičemž licence přejde do vlastnictví Povodí Moravy, s.p.
- poskytnutí zařízení na bezobslužné posílání stavu počítadel MF zařízení RICOH
- provádění komplexní technické péče v rozsahu předepsaném výrobcem, technickými podmínkami a v souladu s rozvrhem sjednaným s objednatelem. Komplexní technickou péčí se rozumím pravidelný preventivní servis stroje, odstranění případných technických závad, výměnu spotřebních náhradních dílů a funkční přezkoušení stroje
- odstraňování poruch a závad vzniklých při provozu na základě jejich nahlášení objednatelem dle určených pravidel a provádět opravy celých strojů nebo jejich částí
- dodání spotřebních materiálů pro provoz kopírovacích strojů/tiskáren autorizovaným zhotovitelem, popř. jiné materiály k podpoře bezporuchového chodu a ke snížení opotřebení
5. Požadavky na služby a servis:
Související služby a servis musí být poskytnuty minimálně v tomto rozsahu:
- telefonická technická podpora IT a správců v lokalitě PM v pracovní dny od pondělí do pátku v době od 7:00 hod. do 15:00 hod.,
- rozsah servisních služeb musí být garantován ve všech lokalitách dodávky,
- všechny SW licence dodané v rámci dodávky tiskového řešení zůstanou majetkem objednatele. Poskytovatel je povinen doložit existenci příslušných licenčních oprávnění formou smluvních dokumentů či jiným obvyklým způsobem.

Požadované služby:
Spotřební materiál ANO
Náhradní díly a servisní práce ANO
Náklady na dopravu ANO
Dodání spotřebního materiálu do 48 hodin od nahlášení
Pracovní doba PM pro servisní zásahy po-pá, 7:00-15:00
Zahájení servisního zásahu do 1 pracovního dne (24 hodin) od nahlášení závady
Termín odstranění závady do 2 pracovních dnů (48 hodin) od zahájení servisního zásahu
Termín poskytnutí náhradního zařízení do 4 pracovních dnů (96 hodin) od nahlášení závady
Objednatel nahlásí neprodleně vzniklou závadu či požadavek, a to elektronicky (e-mail, webová aplikace). Prodávající má povinnost elektronicky potvrdit, že nahlášení závady zaevidoval. Forma elektronické komunikace (e-mail, webová aplikace) bude určena na základě domluvy mezi smluvními stranami. Hlášení je možno podávat po-ne, 00:00-24:00.

Součástí veřejné zakázky NENÍ dodávka papíru !!!

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Dřevařská 11, Brno
Ulice: Dřevařská 11
Obec: 602 00 Brno
Stát: Česká republika - CZE
Region: Jihomoravský kraj (CZ064)
Popis doby plnění Smlouva se uzavírá na dobu určitou, a to do 1. 9. 2019.
Smlouva Smlouva_servis MF zařízení

metodická nápověda

Kontextová navigace