Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup tonerů a cartridgí

Výpis systémových zpráv

Nákup tonerů a cartridgí

Systémové číslo: T002/12/V00002952
Zadavatel: Česká republika - Úřad...
Evidenční čísla zadavatele: č.j. 17025/2012-OIT

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
DATECO, s.r.o. 25792032 Ano 171 220,00 205 464,00 23.11.2012 10:49:44
Jan Heran 46792635 Ano 148 140,00 177 768,00 30.11.2012 12:15:25
Pavel Danihelka 72820942 Ano 155 530,00 186 636,00 30.11.2012 09:12:26
AGC systems s.r.o. 25249461 Ano 175 080,00 210 096,00 29.11.2012 11:13:01
NIPASS s.r.o. 27507564 Ne 227 220,00 272 664,00 30.11.2012 11:58:00
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Jan Heran 46792635
Datum uzavření smlouvy 04.12.2012
Celková smluvní cena bez DPH 148 140,00
Celková smluvní cena s DPH 177 768,00
Sazba DPH v % 20,00
DPH 29 628,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění Nákup tonerů k laserovým tiskárnám a cartridgí k inkoustovým tiskárnám.
U tonerů je požadován rok výroby 2012, u cartridgí datum spotřeby minimálně prosinec 2013. Ceny včetně autorských a recyklačních poplatků. Doprava na místo plnění zdarma. Termín dodání do 14 dnů od odeslání objednávky. Splatnost faktury minimálně 21 dní.
Místo plnění veřejné zakázky nábř. E. Beneše 128/4, Praha 1
Ulice: nábř. E. Beneše 128/4
Obec: 118 01 Praha 1
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 04.12.2012
Předpokládaná doba plnění do 18.12.2012
Smlouva Objednávka 4500011542

metodická nápověda

Kontextová navigace