Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění fyzické ostrahy…

Výpis systémových zpráv

Zajištění fyzické ostrahy objektu Invalidovna, Sokolovská 24/136, Praha 8

Systémové číslo: T002/16/V00039327
Zadavatel: Úřad pro zastupování státu...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
PLURAL servis s.r.o. 28160967 Ne 178,00 215,38 16.06.2016 18:03:37
FORCORP GROUP spol. s r.o. 27841031 Ne 175,88 212,82 17.06.2016 07:14:40
ARGUS, spol. s r.o. 00203459 Ano 188,00 227,48 14.06.2016 18:13:10
J & K service bezpečnostní... 27135586 Ne 75,00 90,75 16.06.2016 15:34:29
BLESK Servis s.r.o. 27607429 Ne 124,98 151,23 16.06.2016 12:35:04
1 2
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva BLESK Servis s.r.o. 27607429
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Uchazeče Blesk Servis s. r. o., IČO 276 07 429 se sídlem Ocelářská 1272/21, Libeň, 190 00 Praha 9 podal nejvýhodnější nabídku, kdy jediným hodnotícím kritériem byla nejnižší nabídková cena.
Datum uzavření smlouvy 27.06.2016
Celková smluvní cena bez DPH 62,49
Celková smluvní cena s DPH 75,61
Sazba DPH v % 21,00
DPH 13,12
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Zajištění a řádný výkon ochrany majetku, hlídacích a dalších souvisejících strážních služeb spočívající ve výkonu fyzické ostrahy objektu s názvem Invalidovna, na adrese Sokolovská 24/136, Praha 8 - Karlín a jeho bezprostředním okolí.



Položky předmětu:
- Název: Bezpečnostní služby
- Kód z číselníku NIPEZ: 79710000-4 - Bezpečnostní služby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 79710000-4 - Bezpečnostní služby
- Popis: Předmětem veřejné zakázky je zajištění a řádný výkon ochrany a fyzické ostrahu objektu Invalidovna, který se nachází na adrese Sokolovská 24/136, Praha 8 - Karlín a který je ve vlastnictví České republiky a v příslušnosti hospodaření ÚZSVM.
Smlouva bude uzavřena na dobu určitou od 1.7.2016 do vzniku jedné z uvedených událostí:1) vyčerpání finančního limitu 500.000 Kč vč. DPH. 2) realizace objektu (změna příslušnosti hospodaření) - poskytovatel bude o této skutečnosti s předstihem informován. 3) do doby ukončení celorepublikového zadávacího řízení - poskytovatel bude o této skutečnosti včas informován.
V případě, že z jakýchkoli důvodu na straně zadavatele nebude možné dodržet předpokládaný termín zahájení doby plnění, je zadavatel oprávněn zahájení doby plnění posunout na pozdější dobu. Vybraný dodavatel je povinen poskytnout plnou součinnost při uzavírání smlouvy tak, aby smlouvu bylo možné uzavřít bez zbytečného odkladu.
Řádným výkonem ochrany a fyzické ostrahy objektu se rozumí zejména:
a) neozbrojená strážní služba věcí movitých a nemovitých na zadavatelem vymezených stanovištích v objektech spojená s ostrahou, kontrolní činností a bezpečnostním dohledem, za využívání zabezpečovacích systémů, technických prostředků kontroly oplocení, vjezdů a vchodů do objektu,
b) ochrana života a zdraví zaměstnanců a dalších osob v prostorách střežených objektů,
c) zajištění mimořádných požadavků na poskytování služeb fyzické ostrahy, související zejména s řešením mimořádných událostí,
d) zajištění stanovených bezpečnostních a režimových opatření na vstupech a vjezdech do areálů v jednotlivých objektech,
e) zajištění informačního servisu zaměstnancům a návštěvníkům objektu,
f) dohled nad dodržováním vnitřních bezpečnostních a režimových opatření,
g) správa evidence (kniha návštěv, výdej a příjem klíčů a další),
h) preventivní ochrana proti vzniku mimořádných událostí,
i) zajištění součinnosti s policií, městskou policií a složkami integrovaného záchranného systému,
j) dozor nad instalovanými bezpečnostními prvky technické a režimové ochrany v režimu určeném podle požadavků zadavatele. Tento dozor zahrnuje obsluhu, vyhodnocování a zaznamenávání poplachových stavů ze systému centralizované technické ochrany, který zahrnuje mechanické zábranné prostředky, poplachový zabezpečovací a tísňový systém (dále jen „PZTS“), kamerový systém (dále jen „CCTV“) a systém elektronické kontroly vstupu (dále jen „SKV“), a rovněž obsluhu systému elektrické požární signalizace (dále jen „EPS“), nebo dalších zařízení určených zadavatelem a adekvátní reakci na poplachové stavy v souladu s postupy stanovenými zadavatelem.
k) plnění povinností ohlašovny požáru, včetně dalších opatření souvisejících s činností ohlašovny požárů při vzniku požárů nebo jiných mimořádných událostech v objektu,
l) poskytování informací o průběhu strážní služby včetně poplachových stavů pověřeným osobám zadavatele;
m) další činnosti specifikované v provozní dokumentaci a směrnici pro výkon služby na jednotlivých objektech.
Dodavateli služby bude objednatelem poskytnut služební prostor se sociálním zabezpečením včetně potřebné el. energie, tepla, vody.
Dodavatel služby si na vlastní náklady zajistí likvidaci odpadů vzniklých jeho činností
a úklid svěřených místností pro výkon služby.

V nabídce musí být uvedeny identifikační údaje uchazeče. Nabídka musí obsahovat návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Součástí nabídky musí být rovněž další dokumenty požadované zákonem či zadavatelem. Součástí nabídky musí být rovněž doklady a informace prokazující splnění kvalifikace.
Je-li zadavatelem v zadávacích podmínkách nebo zákonem vyžadováno prohlášení či čestné prohlášení, musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče či za uchazeče. V případě, že osoba oprávněná jednat jménem uchazeče či za uchazeče pověří jednáním či podpisem jinou osobu, musí být (kromě požadovaného prohlášení či čestného prohlášení) součástí nabídky oprávnění (zmocnění) pro tuto jinou osobu s jednoznačně vymezeným rozsahem oprávnění (zmocnění).


- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


- Název: Strážní služby
- Kód z číselníku NIPEZ: 79713000-5 - Strážní služby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 79713000-5 - Strážní služby
- Popis: - ostraha bude zajištěna v nepřetržitém režimu (24 hodin denně, víkendy, svátky) celkem jedním (1) pracovníkem – strážným;
- ostraha a bezpečnost bude zajištěna kontrolními pochůzkami uvnitř i vně objektu a dohledem nad technickými a mechanickými prostředky zabezpečení budovy;
- strážný konající službu musí být schopen přivolat pomoc policie, městské policie či složek integrovaného záchranného systému;
- strážní budou vybaveni jednotnými stejnokroji zřetelně označenými logem dodavatele, identifikační kartou s fotografií a číslem pracovníka ostrahy;
- strážní kontrolují přístupy osob a toku věcí z/do objektu, spravují svěřené klíče od objektu, otvírají a zamykají objekt, provádí kontrolu a případnou evidenci návštěvníků, usměrňují a umravňují osoby, dohlíží nad dodržováním provozního řádu objektu ze strany návštěvníků objektu.

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Sokolovská 24/136, Karlín, Praha 8
Ulice: Sokolovská 24/136
Obec: 18600 Karlín, Praha 8
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Smlouva se uzavírá ode dne 1. 7. 2016 na dobu určitou do vzniku jedné z právních událostí (dle toho, která nastane jako první) : 1. vyčerpání finančního limitu 500.000,- Kč vč. DPH, 2. realizace objektu (změna příslušnosti hospodaření) - dodavatel bude o této skutečnosti s předstihem informován, 3. do doby ukončení celorepublikového zadávacího řízení - dodavatel bude o této skutečnosti včas informován.
Smlouva smlouva ÚZSVM č. 57/2016

metodická nápověda

Kontextová navigace