Domů  /  Zadávací řízení  /  Dohled a správa systému Lotus…

Výpis systémových zpráv

Dohled a správa systému Lotus Notes Domino, Lotus Sametime a Lotus Traveler

Systémové číslo: T002/16/V00037446
Zadavatel: Agentura ochrany přírody a...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Robert Kefurt 16883195 Ano 578 512,40 700 000,00 22.04.2016 15:23:25
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Robert Kefurt 16883195
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Jediný uchazeč, splnění všech požadavků a přiměřená cena.
Datum uzavření smlouvy 29.04.2016
Celková smluvní cena bez DPH 700 000,00
Celková smluvní cena s DPH 700 000,00
Sazba DPH v % 0,00
DPH 0,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Požadujeme správu serverů a dohled v místě zadavatele v rozsahu 5 x 8 hodin týdně po dobu 12 měsíců, v následujícím rozsahu:

dohled a správa 45 Lotus Domino serverů v režimu 8x5,
dohled a správa Lotus Sametime serveru a klientů v režimu 8x5,
dohled a správa Lotus Traveler serveru a mobilních klientů v režimu 8x5,
správa a podpora 700 klientů Lotus Notes (řešení chyb, součinnosti při instalacích a upgradech),
podpora a správa aplikací v prostředí Lotus Notes (zejména Spisová služba, Státní správa, Datové schránky, Autoprovoz, Helpdesk, Zápisy z porad),
analýza a tvorba zadání nových aplikací v prostředí Lotus Notes/Domino,
součinnost s dalšími dodavateli při vývoji nových aplikací, úpravách a opravách,
vývoj vlastních aplikací a agentů v prostředí Lotus Notes/Domino,
vytváření pohledů v databázích v prostředí Lotus Notes/Domino,
správa číselníků v prostředí Lotus Notes / Domino,
správa přístupových práv a rolí v prostředí Lotus Notes / Domino,
importy a Exporty dat a jejich správa,
školení uživatelů,
podpora koncových uživatelů v dané oblasti (700), tj. vyřizování definovaných požadavků z interního systému Helpdesk včetně související nezbytné administrace s daným požadavkem a komunikace s koncovým uživatelem.
odstraňování havarijních stavů výše uvedených systémů – Havarijní stav je stav, vzniklý v důsledku okolností zamezující činnosti základních funkcí systému, které jsou nezbytné pro provoz aplikací a jejichž funkci nelze dočasně zabezpečit odpovídajícím náhradním způsobem. – s reakční dobou 24 hodin a kompletním zprovozněním systému do 5ti pracovních dní
odstraňování problémů týkajících se bezprostředně uživatele (nemožnost přihlášení k účtu nebo k jednotlivým aplikacím, apod.) – s reakční dobou 24 hodin a kompletním vyřešením do 5ti pracovních dní


Položky předmětu:
- Název: Dohled a správa systému Lotus Notes Domino, Lotus Sametime a Lotus Traveler
- Kód z číselníku NIPEZ: 72250000-2 - Systémové a podpůrné služby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 72250000-2 - Systémové a podpůrné služby
- Popis: dohled a správa 45 Lotus Domino serverů v režimu 8x5,
dohled a správa Lotus Sametime serveru a klientů v režimu 8x5,
dohled a správa Lotus Traveler serveru a mobilních klientů v režimu 8x5,
správa a podpora 700 klientů Lotus Notes (řešení chyb, součinnosti při instalacích a upgradech),
podpora a správa aplikací v prostředí Lotus Notes (zejména Spisová služba, Státní správa, Datové schránky, Autoprovoz, Helpdesk, Zápisy z porad),
analýza a tvorba zadání nových aplikací v prostředí Lotus Notes/Domino,
součinnost s dalšími dodavateli při vývoji nových aplikací, úpravách a opravách,
vývoj vlastních aplikací a agentů v prostředí Lotus Notes/Domino,
vytváření pohledů v databázích v prostředí Lotus Notes/Domino,
správa číselníků v prostředí Lotus Notes / Domino,
správa přístupových práv a rolí v prostředí Lotus Notes / Domino,
importy a Exporty dat a jejich správa,
školení uživatelů,
podpora koncových uživatelů v dané oblasti (700), tj. vyřizování definovaných požadavků z interního systému Helpdesk včetně související nezbytné administrace s daným požadavkem a komunikace s koncovým uživatelem.
odstraňování havarijních stavů výše uvedených systémů – Havarijní stav je stav, vzniklý v důsledku okolností zamezující činnosti základních funkcí systému, které jsou nezbytné pro provoz aplikací a jejichž funkci nelze dočasně zabezpečit odpovídajícím náhradním způsobem. – s reakční dobou 24 hodin a kompletním zprovozněním systému do 5ti pracovních dní
odstraňování problémů týkajících se bezprostředně uživatele (nemožnost přihlášení k účtu nebo k jednotlivým aplikacím, apod.) – s reakční dobou 24 hodin a kompletním vyřešením do 5ti pracovních dní


- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 578 512,00


Místo plnění veřejné zakázky Kaplanova 1931/1, Praha - Chodov
Ulice: Kaplanova 1931/1
Obec: 14800 Praha - Chodov
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění 12 měsíců - nejdříve od 1.6.2016 a od uzavření smlouvy
Smlouva Podepsaná smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace