Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup dálkově řízených…

Výpis systémových zpráv

Nákup dálkově řízených sekaček (rok 2016)

Systémové číslo: T002/16/V00036884
Zadavatel: Povodí Vltavy, státní podnik

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
VV TOP s.r.o. 49977202 Ne 1 209 560,00 1 463 567,60 03.05.2016 15:58:53
DVOŘÁK - svahové sekačky... 26013797 Ano 1 095 800,00 1 325 918,00 10.05.2016 12:43:27
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva DVOŘÁK - svahové sekačky... 26013797
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nabídka uchazeče zůstala jako jediná.
Datum uzavření smlouvy 13.07.2016
Celková smluvní cena bez DPH 1 095 800,00
Celková smluvní cena s DPH 1 325 918,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 230 118,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem této veřejné zakázky je dodávka 2 ks dálkově řízených sekaček (dále zboží) pro zajištění povinností Povodí Vltavy, státní podnik dle platné právní úpravy včetně zákona č. 254/2001 Sb. o vodách, jako správce vodních děl a vodních toků.



Položky předmětu:
- Název: Sekačky
- Kód z číselníku NIPEZ: 16310000-1 - Sekačky
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 16310000-1 - Sekačky
- Popis: Specifikace předmětu plnění veřejné zakázky je uvedena v Technické specifikaci, která tvoří Přílohu č. 1 zadávacích podmínek. Sekačky, včetně výbavy, musí být nové, tzn., že kupující musí být jejich prvním vlastníkem z hlediska registrace, a to jak v rámci ČR, tak i EU. Sekačky, včetně výbavy, musí být plně funkční a musí splňovat veškeré podmínky stanovené zákony, vyhláškami a směrnicemi platnými v České republice a EU pro jejich řádné provozování a užívání v České republice, a to za podmínek sjednaných ve znění Kupní smlouvy, která je součástí této zadávací dokumentace. Technické parametry uvedené v Příloze č. 1 ve sloupci č. 1 „Základní technické parametry“ a ve sloupci č. 2 „Požadovaná úroveň parametrů“ jsou pro uchazeče závazné. Uchazeč sloupce č. 1 a č. 2 nechá beze změny. Uchazeč je povinen v této technické specifikaci vyplnit pouze sloupec č. 3 „Hodnota parametrů dodávky“, kde uvede skutečné parametry pro každé jednotlivé nabízené zboží (Případně konkrétní číselnou hodnotu). Zadavatel požaduje, aby uchazečem vyplněné hodnoty parametrů dodávky v Příloze č. 1 Kupní smlouvy byly hodnotami z výroby, tzn. hodnoty dané výrobcem nikoliv po provedení jakýchkoliv úprav. Uchazeč vyplní Přílohu č. 2 servisní střediska – přesná adresa, provozní doba a kontakty, která také tvoří přílohu kupní smlouvy. Nabídková cena bude také uvedena v Krycím listu, který tvoří Přílohu č. 3 zadávacích podmínek. Vyplněná Technická specifikace, servisní střediska a oceněný Krycí list ve formátu *.xls a podepsaný osobou oprávněnou ve formátu pdf. budou nedílnou součástí nabídky. Zadavatel požaduje, aby uchazeč byl držitelem certifikátu „autorizovaný prodejce“ nebo aby měl přímo s výrobcem, importérem či výhradním zástupcem uzavřenu dealerskou nebo smlouvu obdobného charakteru, která bude korespondovat s předmětem plnění veřejné zakázky. Kopii vystaveného certifikátu nebo smlouvy uchazeč předloží v nabídce. V případě, že by smlouva obsahovala ochranu obchodního tajemství, uchazeč doloží písemné čestné prohlášení o uzavření této smlouvy s uvedením identifikačních údajů subjektu, se kterým je smlouva uzavřena, a to z důvodů možnosti zadavatele ověřit si tyto skutečnosti. Zadavatel požaduje, aby součástí nabídky byla kupní smlouva, podepsaná osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče opatřená elektronickým podpisem nebo naskenovaná verze - formát pdf. (včetně všech samostatně podepsaných příloh). Bude-li podepsána osobou jinou, než k tomu oprávněnou dle zápisu v obchodním rejstříku, či podnikatelem fyzickou osobou, bude součástí nabídky zmocňovací listina, ve které bude uveden rozsah jejího oprávnění jednat a podepisovat jménem či za uchazeče (zhotovitele).
Jako kupní smlouva bude použito znění smlouvy přiložené k těmto zadávacím podmínkám, přičemž v tomto znění zhotovitel pouze doplní na barevně vyznačených místech požadované údaje.


- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Holečkova 8/106, Praha 5
Ulice: Holečkova 8/106
Obec: 150 24 Praha 5
Stát: Česká republika - CZE
Region: Středočeský kraj (CZ020)
Bližší specifikace: Součástí plnění předmětu smlouvy je dodání zboží do místa určení kupujícího na adresu: Povodí Vltavy, státní podnik - Položka plánu č. 43, Závod Dolní Vltava, provozní úsek Havlíčkův brod, U Panských 3604, Havlíčkův Brod, PSČ 580 01 a Položka plánu č. 87 - Závod Dolní Vltava, VD Kamýk, Kamýk nad Vltavou 78, Kamýk nad Vltavou, PSČ 262 63 , na základě telefonické dohody potvrzené e-mailem s kontaktní osobou kupujícího určenou v bodě 5.6 této smlouvy.
Popis doby plnění Termín plnění do 120 dní od podpisu kupní smlouvy.
Smlouva Kupní smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace