Vážený uživateli, dne 28.7.2015 byla nasazena nová verze tržiště s upraveným uživatelským rozhraním. K procházení informací o zakázce nyní používejte výhradně levé menu.
Specifikace základních údajů o VZ
Základní informace
Druh plnění |
Dodávky (zboží) |
Kontaktní osoby |
Zobrazit seznam
|
VZ zadávaná na základě rámcové smlouvy |
Ne |
Výsledkem zadávacího řízení bude |
Uzavření rámcové smlouvy |
Specifikace výsledné rámcové smlouvy
Specifikace rámcové smlouvy |
RS s jedním uchazečem |
Předmět zakázky
Stručný popis |
Nákup kancelářských potřeb včetně náhradního plnění dle konkrétní specifikace a aktuálních potřeb jednotlivých pracovišť Zadavatele v rámci celé ČR. Podmínkou pro účast ve výběrovém řízení a pro uzavření Rámcové smlouvy na plnění veřejné zakázky, je způsobilost uchazeče poskytnout Zadavateli náhradní plnění ve smyslu zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti. Zadavatel si bude postupně objednávat větší či menší množství kancelářských potřeb (pouze předpokládané množství odběru) specifikované v Příloze č. 2. Možností je i další objednání nespecifikovaného zboží nabízeného v katalogu Dodavatele. |
Položky předmětu VZ |
Zobrazit seznam
|
Předpokládaná hodnota
Předpokládaná hodnota |
1 100 000,00 bez DPH |
Určit předpokládanou hodnotu ke každé položce zvlášť |
Ne |
Měna |
koruna česká |
Nezveřejňovat předpokládanou hodnotu |
Ne |
Výběr postupu zadání
Postup zadání |
VZMR: Otevřená výzva |