Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářských potřeb…

Výpis systémových zpráv

Nákup kancelářských potřeb včetně náhradního plnění

Systémové číslo: T002/16/V00035905
Zadavatel: Centrum pro regionální...

Specifikace základních údajů o VZ

Základní informace

Druh plnění Dodávky (zboží)
Kontaktní osoby Zobrazit seznam
VZ zadávaná na základě rámcové smlouvy Ne
Výsledkem zadávacího řízení bude Uzavření rámcové smlouvy

Specifikace výsledné rámcové smlouvy

Specifikace rámcové smlouvy RS s jedním uchazečem

Předmět zakázky

Stručný popis Nákup kancelářských potřeb včetně náhradního plnění dle konkrétní specifikace a aktuálních potřeb jednotlivých pracovišť Zadavatele v rámci celé ČR. Podmínkou pro účast ve výběrovém řízení a pro uzavření Rámcové smlouvy na plnění veřejné zakázky, je způsobilost uchazeče poskytnout Zadavateli náhradní plnění ve smyslu zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti. Zadavatel si bude postupně objednávat větší či menší množství kancelářských potřeb (pouze předpokládané množství odběru) specifikované v Příloze č. 2. Možností je i další objednání nespecifikovaného zboží nabízeného v katalogu Dodavatele.
Položky předmětu VZ Zobrazit seznam

Předpokládaná hodnota

Předpokládaná hodnota 1 100 000,00 bez DPH
Určit předpokládanou hodnotu ke každé položce zvlášť Ne
Měna koruna česká
Nezveřejňovat předpokládanou hodnotu Ne

Výběr postupu zadání

Postup zadání VZMR: Otevřená výzva

metodická nápověda

Kontextová navigace