Domů  /  Zadávací řízení  /  Servisní podpora serverů…

Výpis systémových zpráv

Servisní podpora serverů SPARC T4-4

Systémové číslo: T002/16/V00035591
Zadavatel: Česká republika -...
Evidenční čísla zadavatele: č.j.: MF-4692/2016/59-3

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
COMPAREX  CZ  s. r.o. 63077124 Ano 0,00 0,00 04.03.2016 09:29:47
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva COMPAREX  CZ  s. r.o. 63077124
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e SMlouva byla uzavřena s přímo vyzvaným uchazečem
Datum uzavření smlouvy 18.03.2016
Celková smluvní cena bez DPH 169 093,00
Celková smluvní cena s DPH 204 602,53
Sazba DPH v % 21,00
DPH 35 509,53
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Zajištění servisní podpory serverů SPARC T4-4 včetně SW podpory Oracle Solaris Clusteru.

Produkt Sériové číslo
SPARC T4-4 server: family 1308BDY8C8
SPARC T4-4 server: family 1308BDY8C9
Služby technické podpory programů (Program Technical Support Services), Úroveň služby: Software Update Licence & Support
8ks Oracle Solaris Cluster, Enterprise Edition, - Processor Perpetual




Položky předmětu:
- Název: Servisní podpora serverů SPARC T4-4
- Kód z číselníku NIPEZ: 72253200-5 - Systémová podpora
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 72253200-5 - Systémová podpora
- Popis: Kromě kódu 72253200-5 Systémová podpora obsahuje VZ i činnosti dle 72251000-9 Obnova po havárii a
50312600-1 Opravy a údržba zařízení pro informační technologie s následujícím upřesněním požadavků zadavatele:
Zajištění servisní podpory serverů SPARC T4-4 včetně SW podpory Oracle Solaris Clusteru.

Produkt Sériové číslo
SPARC T4-4 server: family 1308BDY8C8
SPARC T4-4 server: family 1308BDY8C9
Služby technické podpory programů (Program Technical Support Services), Úroveň služby: Software Update Licence & Support
8ks Oracle Solaris Cluster, Enterprise Edition, - Processor Perpetual

Servisní podpora podle Oracle Premier Support for Systems:
- Neomezený telefonický přístup k Oracle servisním specialistům v režimu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
- Poskytování servisní podpory na místě v režimu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu s reakční dobou 4 hodiny
- Kompletní podpora pro hardware, integrovaný software (firmware) a software - Oracle Solaris, Oracle VM
- Přístup k softwarovým updatům a upgradům – bezpečnostní záplaty, opravy chyb, funkční rozšíření i nové verze
- Přístup do portálu výrobce My Oracle Support v režimu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
- Dodávky vadných HW komponent
- Opravy zařízení výměnou vadných dílů
a další služby.
Nad rámec standardní služby Oracle Premier Support for Systems:
- Provádění oprav i případech, kdy je nutná výměna tzv. Customer Replaceable Unit, tedy dílů, které si zákazník standardně musí vyměnit a opravit sám bez pomoci servisu spol. Oracle (např. výměna disku s následnou obnovou dat apod.)
- Provádění technických změn a rekonfigurace zařízení na místě podle potřeby
- Implementace patchů a updatů, které si standardně zákazník musí implementovat sám bez pomoci servisu spol. Oracle
- Poskytování jednotného místa pro hlášení incidentů a poskytování reportů o řešených problémech
- Zajištění komunikace se spol. Oracle v případě hlášení a následného řešení servisních požadavků v českém jazyce, a to včetně zajištění případných eskalací

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: soubor služeb


Místo plnění veřejné zakázky Letenská 525/15, Praha 1
Ulice: Letenská 525/15
Obec: 118 10 Praha 1
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Smlouva se uzavře na dobu určitou od 21. března 2016 do 26. srpna 2016.
Smlouva Smlouva o servisní podpoře...

metodická nápověda

Kontextová navigace