Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění činnosti…

Výpis systémových zpráv

Zajištění činnosti bezpečnosti ochrany a zdraví při práci a požární ochrany

Systémové číslo: T002/16/V00034970
Zadavatel: Agentura ochrany přírody a...
VZ: Uzamčena

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva (mimo e-tržiště): Karel Vlach, IČO: 43086705, Na Chodovci 44/2549, Praha 14100
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Plnění do 100.000,- bez DPH
Datum uzavření smlouvy 04.02.2016
Celková smluvní cena bez DPH 55 500,00
Celková smluvní cena s DPH 55 500,00
Sazba DPH v % 0,00
DPH 0,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Služby v oblasti požární ochrany:
PORADENSKÁ A KONTROLNÍ ČINNOST:
• automatické poskytování veškerých informací o úkolech, které je povinen příkazce plnit v závislosti na změnách právních předpisů.
• navrhování organizace řízení a kontroly PO

VÝKONNÁ ČINNOST:
• zpracování a vedení předepsané dokumentace PO tak, jak vyplyne ze schváleného posouzení požárního nebezpečí
• provádění školení vedoucích zaměstnanců o PO
• odborná spolupráce při školení zaměstnanců, provádění odborné přípravy požární hlídky, bude-li ustavena
• zpracování rozborů, zpráv a hlášení o stavu PO na jednotlivých pracovištích minimálně 1x ročně do 30.11.
• provádění pravidelných prohlídek všech regionálních pracovišť a ředitelství AOPK ČR v počtu a rozsahu (počet prohlídek a rozsah hodin), který je uveden v harmonogramu prací pro období platnosti této smlouvy (dále jen „harmonogram prací“). Poskytovatel není povinen odstraňovat zjištěné závady, je však povinen navrhnout způsob nápravy.
• aktualizace při změně právních předpisů s důrazem na části pracovišť se zvýšeným požárním nebezpečím
• vedení požární knihy
• účast na jednání o PO, o kterém bude alespoň 5 pracovních dnů předem informován
• schvalování dokumentace, k jejímuž schválení je poskytovatel ze zákona a prováděcí vyhlášky zmocněn
Služby v oblasti BOZP:
• provádění pravidelných kontrol všech regionálních pracovišť a ředitelství AOPK ČR v počtu a rozsahu (počet kontrol a rozsah hodin), který je uveden v harmonogramu prací, se zaměřením na BOZP jak požadují ustanovení zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, v platném znění. Při provádění kontrol bude příkazník vycházet z požadavků právních předpisů platných pro vykonávané činnosti v organizaci
• kontroly budou vedeny i se zaměřením na dodržování Vyhlášky MZV č. 20/1989 Sb., o úmluvě o bezpečnosti a zdraví pracovníků a pracovního prostředí (Úmluva Mezinárodní organizace práce č. 155)
• provádění školení k BOZP pro vedoucí pracovníky
• zajišťování odborného školení zaměstnanců pro práci ve výškách a nad volnou hloubkou pomocí lezecké výbavy
• zpracování zpráv k BOZP na pracovištích (dle zjištěných nedostatků), minimálně 1x ročně do 30.11.
• zpracovávání návrhů vnitřních předpisů, vč. jejich aktualizace při změně právních předpisů
• zpracovávání zpráv o prevenci rizik v rámci mapy rizik příkazce
• kontroly záznamů o úrazech z jednotlivých pracovišť
• poradenství a konzultace po vzniku pracovního úrazu s vedoucím pracovníkem příslušného pracoviště
• vedení centrální evidence pracovních úrazů a zajištění jejich registrace podle platných předpisů, kontrola plnění požadavků plynoucích z obecně platných předpisů o evidenci pracovních úrazů
• spolupráce při předkládání návrhů (na základě dodaných lékařských zpráv) na odškodnění za bolest při pracovních úrazech ve smyslu nařízení vlády č. 276/2015 Sb.
• účast na jednání o BOZP s příslušnými orgány, o kterém bude příkazník alespoň 5 pracovních dnů předem informován
• upozorňovat příkazce průběžně na zjištěné nedostatky v oblastech BOZP a ergonomických požadavků v pracovním procesu.


Položky předmětu:
- Název: BOZP a PO
- Kód z číselníku NIPEZ: 71317210-8 - Poradenství v oblasti bezpečnosti a zdraví
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 71317210-8 - Poradenství v oblasti bezpečnosti a zdraví
- Popis: Služby v oblasti požární ochrany:
PORADENSKÁ A KONTROLNÍ ČINNOST:
• automatické poskytování veškerých informací o úkolech, které je povinen příkazce plnit v závislosti na změnách právních předpisů.
• navrhování organizace řízení a kontroly PO

VÝKONNÁ ČINNOST:
• zpracování a vedení předepsané dokumentace PO tak, jak vyplyne ze schváleného posouzení požárního nebezpečí
• provádění školení vedoucích zaměstnanců o PO
• odborná spolupráce při školení zaměstnanců, provádění odborné přípravy požární hlídky, bude-li ustavena
• zpracování rozborů, zpráv a hlášení o stavu PO na jednotlivých pracovištích minimálně 1x ročně do 30.11.
• provádění pravidelných prohlídek všech regionálních pracovišť a ředitelství AOPK ČR v počtu a rozsahu (počet prohlídek a rozsah hodin), který je uveden v harmonogramu prací pro období platnosti této smlouvy (dále jen „harmonogram prací“). Poskytovatel není povinen odstraňovat zjištěné závady, je však povinen navrhnout způsob nápravy.
• aktualizace při změně právních předpisů s důrazem na části pracovišť se zvýšeným požárním nebezpečím
• vedení požární knihy
• účast na jednání o PO, o kterém bude alespoň 5 pracovních dnů předem informován
• schvalování dokumentace, k jejímuž schválení je poskytovatel ze zákona a prováděcí vyhlášky zmocněn
Služby v oblasti BOZP:
• provádění pravidelných kontrol všech regionálních pracovišť a ředitelství AOPK ČR v počtu a rozsahu (počet kontrol a rozsah hodin), který je uveden v harmonogramu prací, se zaměřením na BOZP jak požadují ustanovení zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, v platném znění. Při provádění kontrol bude příkazník vycházet z požadavků právních předpisů platných pro vykonávané činnosti v organizaci
• kontroly budou vedeny i se zaměřením na dodržování Vyhlášky MZV č. 20/1989 Sb., o úmluvě o bezpečnosti a zdraví pracovníků a pracovního prostředí (Úmluva Mezinárodní organizace práce č. 155)
• provádění školení k BOZP pro vedoucí pracovníky
• zajišťování odborného školení zaměstnanců pro práci ve výškách a nad volnou hloubkou pomocí lezecké výbavy
• zpracování zpráv k BOZP na pracovištích (dle zjištěných nedostatků), minimálně 1x ročně do 30.11.
• zpracovávání návrhů vnitřních předpisů, vč. jejich aktualizace při změně právních předpisů
• zpracovávání zpráv o prevenci rizik v rámci mapy rizik příkazce
• kontroly záznamů o úrazech z jednotlivých pracovišť
• poradenství a konzultace po vzniku pracovního úrazu s vedoucím pracovníkem příslušného pracoviště
• vedení centrální evidence pracovních úrazů a zajištění jejich registrace podle platných předpisů, kontrola plnění požadavků plynoucích z obecně platných předpisů o evidenci pracovních úrazů
• spolupráce při předkládání návrhů (na základě dodaných lékařských zpráv) na odškodnění za bolest při pracovních úrazech ve smyslu nařízení vlády č. 276/2015 Sb.
• účast na jednání o BOZP s příslušnými orgány, o kterém bude příkazník alespoň 5 pracovních dnů předem informován
• upozorňovat příkazce průběžně na zjištěné nedostatky v oblastech BOZP a ergonomických požadavků v pracovním procesu.

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Kaplanova 1931/1, Praha - Chodov
Ulice: Kaplanova 1931/1
Obec: 14800 Praha - Chodov
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Bližší specifikace: + všechny objekty objednatele v ČR
Popis doby plnění od účinnosti smlouvy do 31.12.2016
Smlouva Příkazní smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace