Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění Správy…

Výpis systémových zpráv

Zajištění Správy uživatelských práv a rolí aplikací ISOP

Systémové číslo: T002/16/V00034896
Zadavatel: Agentura ochrany přírody a...

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Martin Koutek 87027771 Ano 297 250,00 297 250,00 10.02.2016 10:23:22
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Martin Koutek 87027771
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Jediný uchazeč - odpovídající nabídka.
Datum uzavření smlouvy 29.02.2016
Celková smluvní cena bez DPH 245 661,16
Celková smluvní cena s DPH 297 250,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 51 588,84
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- - správa práv, rolí a uživatelů Informačního systému Ochrany přírody (ISOP), včetně tvorby odpovídající dokumentace, provádění nezbytných zásahů do provozovaných databází (MySQL, Oracle), centrálního registru LDAP, popř. do kódů vlastních aplikací (PHP),
- příprava a specifikace požadovaných změn u provozovaných aplikací v návaznosti na správu uživatelů, včetně provádění testování zapracovaných změn na základě požadavků zadavatele,
- podpora koncových uživatelů v dané oblasti, tj. vyřizování definovaných požadavků z interního systému Helpdesk včetně související nezbytné administrace s daným požadavkem a komunikace s koncovým uživatelem.


Finanční objem zakázky je maximálně 300.000,- Kč za celou dobu zakázky.
Překročení této částky bude důvodem k vyloučení uchazeče z dalšího řízení.
Zadavatel předpokládá časový rozsah zakázky minimálně 1 450 hodin za celou dobu trvání smlouvy.


Položky předmětu:
- Název: Zajištění Správy uživatelských práv a rolí aplikací ISOP
- Kód z číselníku NIPEZ: 72220000-3 - Systémové a technické poradenské služby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 72220000-3 - Systémové a technické poradenské služby
- Popis: - správa práv, rolí a uživatelů Informačního systému Ochrany přírody (ISOP), včetně tvorby odpovídající dokumentace, provádění nezbytných zásahů do provozovaných databází (MySQL, Oracle), centrálního registru LDAP, popř. do kódů vlastních aplikací (PHP),
- příprava a specifikace požadovaných změn u provozovaných aplikací v návaznosti na správu uživatelů, včetně provádění testování zapracovaných změn na základě požadavků zadavatele,
- podpora koncových uživatelů v dané oblasti, tj. vyřizování definovaných požadavků z interního systému Helpdesk včetně související nezbytné administrace s daným požadavkem a komunikace s koncovým uživatelem.

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 247 934,00


Místo plnění veřejné zakázky Kaplanova 1931/1, Praha - Chodov
Ulice: Kaplanova 1931/1
Obec: 14800 Praha - Chodov
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 01.03.2016
Předpokládaná doba plnění do 28.02.2017
Smlouva podepsaná smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace