Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka kancelářských potřeb…

Výpis systémových zpráv

Dodávka kancelářských potřeb pro VUKOZ v.v.i. 2016

Systémové číslo: T002/16/V00034429
Zadavatel: Výzkumný ústav Silva...

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
SMERO, spol. s r.o. 25527886 Ano 120 273,15 145 530,51 29.01.2016 12:53:16
FRANKOSPOL OFFICE s.r.o 25910027 Ano 117 418,38 142 076,24 01.02.2016 14:03:07
KAMPI OFFICE, s.r.o. 25344170 Ano 116 572,80 141 053,10 02.02.2016 12:20:47
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy rámcová smlouva s 1 uchazečem
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva KAMPI OFFICE, s.r.o. 25344170
Datum uzavření smlouvy 04.03.2016
Celková smluvní cena bez DPH 116 572,80
Celková smluvní cena s DPH 141 053,10
Sazba DPH v % 21,00
DPH 24 480,30
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem plnění je dodávka kancelářských potřeb pro VUKOZ v.v.i.


Položky předmětu:
- Název: Kancelářské potřeby dle výkazu
- Kód z číselníku NIPEZ: 30190000-7 - Různé kancelářské zařízení a potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30190000-7 - Různé kancelářské zařízení a potřeby
- Popis: Kancelářské potřeby dle vyplněného výkazu KP, který je nedílnou součástí zadávací dokumentace a nabídky uchazeče.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: Celková cena Výkaz KP
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Květnové náměstí 391, Průhonice
Ulice: Květnové náměstí 391
Obec: 25243 Průhonice
Stát: Česká republika - CZE
Region: Středočeský kraj (CZ020)
Předpokládaná doba plnění od 04.03.2016
Předpokládaná doba plnění do 31.12.2016
Smlouva Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace