Domů  /  Zadávací řízení  /  VZMR č. 43 - Nákup mobilních…

Výpis systémových zpráv

VZMR č. 43 - Nákup mobilních telefonů - s klávesnicí II

Systémové číslo: T002/15/V00033233
Zadavatel: Státní úřad inspekce práce
Evidenční čísla zadavatele: VZMR č. 38

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ITAGE, spol. s r.o. 25879243 Ano 33 390,00 40 401,90 09.12.2015 20:48:12
FOR spol. s r.o. 62906771 Ano 29 799,00 36 056,79 03.12.2015 00:04:58
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva FOR spol. s r.o. 62906771
Datum uzavření smlouvy 17.12.2015
Celková smluvní cena bez DPH 29 799,00
Celková smluvní cena s DPH 36 056,79
Sazba DPH v % 21,00
DPH 6 257,79
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem této zakázky je dodávka 21 ks mobilních telefonů s klávesnicí (dále jen „zboží“) dle přílohy č. 1 Technická specifikace a kalkulace nabídkové ceny zboží. Uchazeč v této příloze doplní všechna žlutě vyznačená pole. Tato příloha bude rovněž přílohou kupní smlouvy.


Položky předmětu:
- Název: Mobilní telefon
- Kód z číselníku NIPEZ: 32250000-0 - Mobilní telefony
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 32250000-0 - Mobilní telefony
- Popis: Pro posouzení nabídkové ceny je směrodatná cena celkem bez DPH – tuto částku vyplní uchazeč do Krycího listu nabídky (příloha č. 5 ZD), do přílohy č. 1 – Technická specifikace a kalkulace nabídkové ceny zboží, do návrhu kupní smlouvy (příloha č. 2) a v systému Gemin. Nabídková cena musí být totožná ve výše uvedených dokumentech a současně v systému Gemin. Pokud se bude nabídková cena v těchto dokumentech nebo v systému Gemin lišit, bude zadavatel tuto skutečnost považovat jako pokus uvést zadavatele v omyl a takovouto nabídku ze zadávacího řízení vyřadí a následně bude uchazeč vyloučen
z další účasti v zadávacím řízení.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: Celek
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 0,00


Místo plnění veřejné zakázky Kolářská 451/13, Opava
Ulice: Kolářská 451/13
Obec: 746 01 Opava
Stát: Česká republika - CZE
Region: Moravskoslezský kraj (CZ080)
Popis doby plnění Předpokládaný termín zahájení plnění je ihned po oboustranném podpisu kupní smlouvy. Nejzazší termín dodání předmětu smlouvy včetně předání faktury kupujícímu je do 7 pracovních dnů po oboustranném podpisu této smlouvy nebo nejpozději do 21. 12. 2015, a to podle toho, která skutečnost nastane dříve.
Smlouva KS - FOR - MT s klávesnicí

metodická nápověda

Kontextová navigace