Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění maintenance eVL…

Výpis systémových zpráv

Zajištění maintenance eVL (elektronický výplatní lístek) VEMA na 48 měsíců

Systémové číslo: T002/15/V00032714
Zadavatel: Úřad pro zastupování státu...

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Vema,a.s. 26226511 Ano 112 684,00 136 347,64 10.12.2015 07:45:00
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Vema,a.s. 26226511
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Zadavatel vyhodnotil nabídku uchazeče společnosti Vema,a.s. jako nejvýhodnější.
Datum uzavření smlouvy 14.01.2016
Celková smluvní cena bez DPH 112 684,00
Celková smluvní cena s DPH 136 348,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 23 664,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem plnění je zajištění maintenance na eVL (elektronický výplatní lístek) VEMA pro 1850 uživatelů na dobu 48 měsíců od 1. 1. 2016.


Položky předmětu:
- Název: Zajištění maintenance eVL (elektronický výplatní lístek) VEMA pro 1850 uživatelů na 48 měsíců.
- Kód z číselníku NIPEZ: 72267000-4 - Údržba a opravy programového vybavení
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 72267000-4 - Údržba a opravy programového vybavení
- Popis: Předmětem plnění je zajištění maintenance na eVL (elektronický výplatní lístek) VEMA pro 1850 uživatelů na dobu 48 měsíců od 1. 1. 2016. Podrobná specifikace předmětu plnění je uvedena v příloze č. 1_Závazný vzor návrhu smlouvy o poskytování služeb. Uchazeč je povinen v nabídce předložit návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče a dále vyplněné a osobou oprávněnou podepsané čestné prohlášení - příloha č. 2 této výzvy. Předložení nepodepsaného návrhu smlouvy se nabídka uchazeče stává neúplnou a zadavatel vyloučí takového uchazeče z další účasti v zadávacím řízení. Poskytovatel je povinen použít tento vzor pro zpracování návrhu smlouvy. Poskytovatel do vzoru smlouvy doplní pouze zadavatelem požadované údaje, tedy své identifikační údaje, celkovou cenu za předmět plnění bez DPH, sazbu DPH, cenu vč. DPH a oprávněnou osobu za poskytovatele. S úhradou faktur bude započato až poté, co bude poskytovateli doručeno ze strany ÚZSVM písemné oznámení o vydání Stanovení výdajů na financování akce Ministerstvem financí na rok 2016.

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Rašínovo nábřeží 390/42, Praha
Ulice: Rašínovo nábřeží 390/42
Obec: 12800 Praha
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Plnění předmětu této veřejné zakázky bude realizováno po dobu 48 měsíců od 1.1.2016.
Smlouva Smlouva o poskytování...

metodická nápověda

Kontextová navigace